2

عوارض با استرس غذا خوردن

  • کد خبر : 56355
  • 12 سپتامبر 2019 - 8:46
عوارض با استرس غذا خوردن

دانستنی آنلاین:یک متخصص تغذیه گفت: هنگام خوردن غذا، سعی کنید لقمه های خود را خوب بجوید و از هر لقمه‌ای که می‌خورید، لذت ببرید. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬مریم سلطانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود:  هنگام خوردن غذا، سعی کنید لقمه های خود را خوب بجوید و از هر لقمه‌ای که می‌خورید، لذت ببرید. وی با […]

دانستنی آنلاین:یک متخصص تغذیه گفت: هنگام خوردن غذا، سعی کنید لقمه های خود را خوب بجوید و از هر لقمه‌ای که می‌خورید، لذت ببرید.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬مریم سلطانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود:  هنگام خوردن غذا، سعی کنید لقمه های خود را خوب بجوید و از هر لقمه‌ای که می‌خورید، لذت ببرید.

وی با عنوان این مطلب که در طول غذا خوردن از استرس دوری کنید، گفت: با استرس غذا خوردن منجر به بروز مشکلات گوارشی، کولیت و سوزش معده می‌شود.

سلطانی ادامه داد: به جای اینکه به فکر پر کردن شکم‌تان باشید به احتیاجات بدن‌ فکر کنید و این نیاز را به واسطه خوردن مقدار صحیح و اندازه کافی از غذاها، تامین کنید.

این متخصص تغذیه، در ارتباط با اهمیت ترکیب عادات غذایی سالم، گفت: این موضوع تنها به غذایی که خورده می‌شود محدود نمی‌شود، به نحوه خوردن هم بستگی دارد. یک عادت غذایی سالم با انتخاب و خوردن مواد مغذی و غذاهای لذت‌بخش امکان پذیر می‌شود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=56355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi