3

معرفی بهترین تماشاگران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸

  • کد خبر : 29433
  • 05 جولای 2018 - 12:04
معرفی بهترین تماشاگران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸

معرفی بهترین تماشاگران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸

با توجه به برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه هواداران زیادی از کشور های مختلف برای تماشای بازی های تیم ملی کشورشان به روسیه آمدند که برخی از آنها جزو بهترین طرفداران قرار گرفتند.

یک رسانه روسی به معرفی تمیزترین، قهرمان‌ترین، سخاوتمندترین، خوشحال‌ترین، خلاق‌ترین و شجاع‌ترین تماشاگران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال پرداخته است .

تمیزترین
تماشاگران ژاپنی ، تمیزترین تماشاگران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام‌گذاری شده اند. آن‌ها بدون توجه به نتایج تیم ملی فوتبال ژاپن سکوهای ورزشگاه محل برگزاری بازی را نظافت می‌کردند. حتی بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن نیز از تماشاگران خود عقب نماندند و پس از شکست برابر بلژیک در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ رختکن ورزشگاه المپیک روستوف را تمیز کردند.البته پیش از این هم نظافت ورزشگاه‌ها توسط هواداران تیم ملی فوتبال سنگال نماینده قاره آفریقا نیز مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود.

قهرمان‌ترین
برخی از هواداران می‌توانستند زندگی یک روس را نجات دهند. یک طرفدار کلمبیایی در رودخانه شهر کازان یک روس را از غرق‌ شدن نجات داد. همچنین یک امدادگر حرفه‌ای آلمانی نیز در شهر سوچی کمک‌های اولیه را روی یک شهروند روس در سانحه تصادف اجرا کرد.

سخاوتمندترین
ایبل ورا، تماشاگر آمریکایی البته زندگی‌اش را نجات نداد اما توانست کیفیت زندگی یک شهروند روس را بهبود بخشد. این مرد آمریکایی پس از یک سانحه تصادف امکان راه‌ رفتن را از دست داد و روی صندلی چرخ‌دار نشست. ایبل ورا در منطقه هواداران مسکو یک شهروند روس را دید که روی یک ویلچر قدیمی نشسته و صندلی چرخدار خود به ارزش ۱۰هزار دلار را به او بخشید.

خوشحال‌ترین
مناطق هواداران و خیابان‌های شهرهای میزبان دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال مملو از تماشاگرانی کشورهای مختلف خارجی هستند. زنده‌ترین و قابل‌توجه‌ترین هواداران را مکزیکی‌ها تشکیل می‌دادند. آن‌ها علاوه بر سردادن آواز و رقصیدن مراسم سنتی روز مردگان مکزیک را در مسکو به خوبی سازماندهی کرده بودند. تماشاگران برزیلی نیز از دیگر هواداران خارجی بودند که همیشه به شادی می پرداختند.

خلاق‌ترین
برخی از هواداران سوئیسی و یک هوادار آلمانی هم تصمیم گرفتند تا با وسایل عجیب حمل‌ونقلی همانند تراکتور کشاورزی به روسیه سفر کنند. آن‌ها پس از طی کردن مسیر ۲هزار کیلومتری به بازی‌های تیم‌های ملی کشورشان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسیدند.

شجاع‌ترین
تیم ملی فوتبال ایسلند در جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا نمایش احساسی داشت و به همین دلیل ده‌ها هزار هوادار به طور دسته جمعی راهی روسیه شدند و یک دست تیم خود را تشویق کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi