1

برگزاری جشنواره “دوشنبه های سالمندی” در منطقه ۲۲

  • کد خبر : 30677
  • 02 آگوست 2018 - 9:13
برگزاری جشنواره “دوشنبه های سالمندی” در منطقه ۲۲

برگزاری جشنواره “دوشنبه های سالمندی” در منطقه ۲۲

جشنواره تابستانی سالمند با هدف تبدیل شهر تهران به شهر زیست پذیر و با عنوان “دوشنبه های سالمندی” برنامه های ویژه ای را برای شهروندان سالمند برگزار می کند.


به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۲۲، سفیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی ، در این باره گفت: طرح «دوشنبه های سالمندی» با اختصاص یک روز در هفته به سالمندان شهر، بستری برای حضور بهتر آنها در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و هنری خواهد بود.
سفیری گفت: به همین منظور اداره سلامت با مشارکت خانه های سلامت و اعضای کانون سالمندان روز های دوشنبه از یکم تیرماه تا ۱۸ شهریور ماه ۹۷ برنامه های ویژه ای را برگزار می کند.
وی ادامه داد: برگزاری اختتامیه نشاط سالمندی، اجرای دومین دوره لیگ مسابقات نشاط سالمندی، اجرای دورهمی سالمندی در سرای محلات منتخب منطقه، اختصاص بلیط نیم بهای سینما و استخر، ارائه خدمات سلامت محور رایگان به سالمندان از جمله موضوعات فعالیت های مربوط به اجرای این طرح است.
گفتنی است: طراحی محیط حامی سلامت در فضاهای عمومی شهری جهت حضور و فعالیت تمامی اقشار بویژه گروههای اجتماعی و خاص و ایجاد فرصت برخورداری از امکانات شهری و همچنین، توجه به فعالیتهای محلی با محوریت سالمندان را بیش از گذشته ضروری می نماید.

منبع: روابط عمومي شهرداري منطقه

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi