7

اشتغال جوانان در گرو تقویت تولید ملی

  • کد خبر : 31296
  • 16 آگوست 2018 - 10:36
اشتغال جوانان در گرو تقویت تولید ملی

اشتغال جوانان در گرو تقویت تولید ملی

کارشناس تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: تولید ملی با اشتغال جوانان ارتباط مستقیم دارد، چرا که با خرید کالای ایرانی، شغل در کشور ایجاد خواهد شد، از این رو همگان باید از تولید ایرانی حمایت کنند.

اشتغال جوانان در گرو تقویت تولید ملی حجت الاسلام سجاد جمشیدی کارشناس تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت تحقق عملی شعار سال، گفت: حمایت از تولید ملی سبب پیشرفت اقتصادی کشور می شود.

وی ادامه داد: از جمله راهبردهایی که می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کرد مساله حمایت از تولید ملی و اقتصاد درون زا است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه همدان ادامه داد: تولید ملی با اشتغال جوانان ارتباط مستقیم دارد، چرا که با خرید کالای ایرانی، شغل در کشور ایجاد خواهد شد، از این رو همگان باید از تولید ایرانی حمایت کنند.

وی تصریح کرد: با وجود حاکمیت طاغوت در گذشته بسیاری از بزرگان از جمله آیت الله مرعشی نجفی و آقا نجفی اصفهانی، استفاده از کالاهای تولید داخلی را توصیه می کردند بر حمایت از این امر  می کردند.

حجت الاسلام جمشیدی بیان داشت:  عدم حمایت از تولید داخلی و واردات بی رویه کالاهای خارجی، نقش مهمی در تضعیف ایران اسلامی و تقویت کشورهای بیگانه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از جمله وظایف مهم و تاثیر گذار مسؤولان کشور در جهت شکوفایی اقتصاد حمایت از تولید کنندگان داخلی است، چرا که این امر سبب امید بخشی به سرمایه گذاران داخلی می شود.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه همدان اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله تاثیرگذار بر یکدیگر هستند، از این رو مشکلات اقتصادی سبب به وجود آمدن چالش های فرهنگی در جامعه خواهد بود.

وی در پایان افزود: لازمه پیشرفت در اقتصاد و بر طرف شدن موانع پیش رو، کاری دو سویه از ناحیه دولت و ملت است که باید آن را به طور جدی و مستمر پیگیری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=31296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi