3

نشست سالیانه انجمن مدیریت سبز ایران

  • کد خبر : 30270
  • 03 مرداد 1397 - 8:30
نشست سالیانه انجمن مدیریت سبز ایران

نشست سالیانه انجمن مدیریت سبز ایران

دانستنی آنلاین، امروزه انرژی به عنوان یکی از مولفه های اصلی تولید در واحدهای صنعتی ، سازمان ها و شرکت ها در همه بخش های اقتصادی تبدیل شده است . از طرفی در سال های اخیر نیز به دلیل روند افزاینده صنعتی شدن و شهر نشینی ، فاصله بین عرضه و تقاضای انرژی رو به افزایش بوده و منجر به افزایش هزینه‌های تولید و واردات گردیده است.

نشست سالیانه انجمن مدیریت سبز ایران

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،انجمن مدیریت سبز ایران با طراحی مدل مدیریت سبز، برگزاری: جایزه مدیریت سبز ایران، دوره های آموزشی تخصصی داخلی  بین المللی، سامان‌دهی مشاوران، مدرسین، کارشناسان و مدیران  HSE+Q، همکاری با سازمان های بزرگ جهانی همچون بنیاد جهانی انرژی، جامعه مدیریت سبز اروپا و …برگزاری همایش مدیریت سبز در مسیر توسعه هوش سبز در سطح ملی، اجتماعی و سازمانی گام بر می دارد.

نشست سالیانه این انجمن در روز دوشنبه یکم مرداد ماه در ساختمان اتاق بازرگانی ایران برگزار شد .

این جلسه با سخنرانی مدیر انجمن سبز جناب آقای سرایداران آغاز شد و  مدیران انجمن مدیریت سبز ایران به گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد یکساله و همچنین تشریح برنامه های آتی انجمن پرداختند.

در ادامه آقای مهندس امامی، دبیر انجمن مدیریت سبز به توضیح در مورد مصرف گرا بودن مردم عصر حاضر در ۵ بخش پرداختند . ایشان اشاره کردند که در کنار کم مصرف شدن بسیاری از ابزارهای زندگی مثل لوازم برقی منزل و خودروها ، تعدد آن ها در زندگی های امروزی باعث مصرف بیش از پیش شده است.

همچنین مهندس ابراهیمیان ، نماینده اتاق بازرگانی ایران در انجمن سبز نیز به سخنرانی در مورد هدف ها و برنامه های انجمن پرداختند .

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi