به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین : دانشجویان رشته روابط عمومی، روز دوشنبه 25 تیرماه از شرکت سازه گستر سایپا بازدید به عمل آوردند . در این جلسه ، مدیران روابط عمومی شرکت به طرح موضوعاتی در مورد وظایف این حوزه برای دانشجویان پرداختند.
جناب آقای مهندس کوهنورد ، رئیس بخش ارتباطات شرکت سازه گستر سایپا ، ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان این رشته توضیح دادند که : شرکت سازه گستر به منظور مدیریت زنجیره تامین قطعات شرکت سایپا فعالیت می کند. بخش ارتباطات سازه گستر سایپا با داشتن 3 بخش مختلف از جمله : مدیریت افکار سنجی ، مدیریت تشریفات نمایشگاه ها و مدیریت روابط عمومی ، به طور مداوم در پی بهبود روابط داخلی و خارجی این شرکت است.
کوهنورد همچنین اشاره کرد که : ما برای همه 550 شرکت تامین کننده قطعات که بصورت زیر مجموعه با شرکت سازه گستر سایپا همکاری می کنند ، برنامه ریزی داریم .همچنین برای هماهنگی بیشتر و بهتر شرکت ها و بررسی مشکلات و درخواست های آن ها، نشست ها و گفتگوهایی بین مدیران شرکت و اعضاء برگزار می کنیم.
در ادامه این جلسه آقای موسوی مدیریت واحد تشریفات و نمایشگاه ها برای دانشجویان سخنرانی کردند . وی در مورد وظایف این واحد توضیح دادند که : مسئولیت هماهنگی و برگزاری سمینارها و همایش های شرکت سازه گستر سایپا و همچنین جشن ها و دیگر رویدادهای شرکت از جمله فعالیت های این بخش می باشد . تهیه بلیط های داخلی و خارجی مدیران ، کارشناسان و کارمندان نیز از جمله اقدامات تعیین شده در این واحد است .
آقای طاهرنژاد رئیس روابط عمومی سازه گستر سایپا نیز در مورد وظایف این واحد برای دانشجویان به تفسیر صحبت کردند . ایشان ضمن توضیحی در مورد تاریخچه شرکت سازه گستر از سال 1373 تا کنون ، به پیگیری فعالیت های خیریه این بخش ، از جمله حمایت از سازمان محک (کودکان سرطانی ) و کمک تجهیزاتی به مدارس و آموزشگاه های محروم کشور اشاره داشتند . وی گفت که تهیه گزارش و خبر برای شرکت و نشریه نارنجی سایپا در کنار پاسخگویی به نشریات و جراید کشور ، یکی از وظایف این بخش تلقی می شود.
آقای مهرور ، رئیس بخش افکار سنجی و پایش شرکت سازه گشتر سایپا نیز در ادامه به معرفی خدمات و فعالیت های این بخش پرداختند . ایشان گفتند : واحد افکار سنجی و پایش برای 2 مقوله درون سازمانی و برون سازمانی برنامه ریزی می کند. در بخش درون سازمانی ، تمام 750 نفر پرسنل شرکت به صورت یک جامعه آماری در نظر گرفته می شود. پس از برگزاری همه پرسی ها و شناسایی نظرات و عقاید کارمندان در مورد شرکت، به دنبال رفع مشکلات درون شرکتی و رضایتمندی هر چه بیشتر همکاران از فضای کاری، اقدام می کنیم . در بخش برون سازمانی نیز با برگزاری نظر سنجی در نمایشگاه ها و سمینارهای شرکت ، پس از پایش نظرات شرکت های زیر مجموعه با کمک اساتید و مدیران مجموعه ، سعی در بهبود مشکلات و روابط همکاران برون سازمانی داریم.
در پایان مدیران سازه گستر سایپا، ضمن تشکر از اساتید بزرگ ، مسئولان، دانشجویان و همچنین آقای سید رضا جمشیدی _ مدیر مسئول گروه نشریات دانستنی _که ترتیب هماهنگی این نشست را دادند، با اهدای هدایایی قدردانی کردند .