1

خودروي برليانس تاكسي در كمتر از دوهفته تحويل مشتريان شد

  • کد خبر : 28935
  • 27 ژوئن 2018 - 11:07
خودروي برليانس تاكسي در كمتر از دوهفته تحويل مشتريان شد

خودروي برليانس تاكسي در كمتر از دوهفته تحويل مشتريان شد

بارگيري اولين خودروهاي مشتريان مطابق نوبت فاكتور و بر اساس هماهنگي، انجام شده و به شهرهاي مختلف كشور ارسال شده تا شاهد تغيير جديدي در حوزه ناوگان حمل و تقل عمومي كشور باشيم.

به گزارش سايپا نيوز, حسين كاظمي طرقي با اشاره به قيمت مناسب خودرو، امكانات رفاهي و ايمني راننده و سرنشينان و كيفيت بالاي خودرو گفت: بهره گيري موتور از استاندارد يورو 5  و گستردگي خدمات پس از فروش در سراسر كشور، مصرف سوخت بسيار كم خودرو و برنامه توليد متناسب با درخواست هاي خريد سازمان هاي تاكسيراني كشور از عوامل انتخاب خودرو برليانس تاكسي H230  در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومي كشور بوده است.
مدير فروش سازماني و ليزينگ گروه سايپا گفت: پيرو توافقنامه في مابين سايپا و اتحاديه تاكسيراني شهري كشور پس از مراجعه هريك از متقاضيان خريد خودروهاي برليانس تاكسي در حوزه توسعه و يا حوزه طرح جايگزيني فرسوده به سازمان هاي تاكسيراني شهر خود و ثبت اطلاعات در سامانه اتحاديه امكان ثبت نام خودروي برليانس تاكسي از طريق نمايندگي هاي فروش گروه سايپا فراهم مي شود.
كاظمي طرقي گفت: به كارگيري خودروي برليانس تاكسي H230 در حمل و نقل عمومي مزاياي همچون تغيير در مبلمان شهري، كاهش آلودگي هوا به واسطه جايگزيني خودروهاي تاكسي فرسوده و همچنين بهره مندي خودرو از موتور با سطح آلايندگي يورو5 و افزايش رضايتمندي مسافران در حوزه حمل و نقل عمومي را دارا است.
وي در خصوص شرايط فروش تاكسي برليانس گفت: مبلغ 28ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت 48ماهه با متوسط نرخ تسهيلات 16درصد با شرايط بسيار مناسبي براي خودروهاي تاكسي فراهم شده است.
گفتني است از ديگر محاسن برليانس تاكسي برخورداري از امكاناتي چون ترمز ABS+EBD، فرمان برقي ، دوكيسه هوا، كامپيوتر سفري و صندوق عقب جادار با حجم 500 ليتر مكعب مي باشد.

منبع: سایپا نیوز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi