4

رسانه پیگیر است، مسئولان پاسخگو نیستند!

  • کد خبر : 28680
  • 29 خرداد 1397 - 11:07
رسانه پیگیر است، مسئولان پاسخگو نیستند!

رسانه پیگیر است، مسئولان پاسخگو نیستند!

شایعه تعطیلی ، بیخود و بی جهت پا نمی گیرد؛ رسانه پیگیر است، مسئولان پاسخگو نیستند!

 سال گذشته تقریبا چنین روزهایی بود که خبر تعطیلی شرکت داروگر در برخی رسانه های داخلی منعکس شد که با بازتابهای زیادی نیز میان مردم و مسئولان همراه بود. گفته می شد کار این شرکت معروف با حدود 90 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات بهداشتی به دلیل پاره ای مشکلات به تعطیلی کشیده ؛ آنهم در سالی که سال تولید ملی نامگذاری شده بود! اگرچه کمی بعد از انتشار این موضوع، خبر تکذیب شد اما همین اتفاق کافی بود که نام داروگر بعد از سالها دوباره به صورتی دیگر بر سر زبانها بیفتد بگونه ای که این برند معروف و معتبر طی سال گذشته در تیررس نگاه رسانه ها بوده و هست.

از آنجا که یکی از گلایه های مسئولان شرکتها و برندهای اینچنینی، شایعه سازی اصحاب رسانه و خبرنگاران بدون مراجعه به منبع آگاه و مطلع از فعالیت شرکت یا کارخانه متبوعشان است، پس از گذشت مدتی از  انتشار اخبار تعطیلی پیرامون شرکت داروگر، به مناسبت روز جهانی کارگر مجددا طی تماسی با مدیرعامل داروگر پیگیر وضعیت فعلی داروگر بودیم تا از اتفاقات رخ داده طی یکسال گذشته در این شرکت باخبر شویم.

طی تماسهای تلفنی مکرر با دفتر مرکزی این شرکت و پاسخگو نبودن روابط عمومی در خصوص موارد مطرح شده از سوی خبرنگار ما، مقرر شد موضوع تهیه خبر به صورت یادداشتی از طرف روابط عمومی شرکت، به سمع و نظر مسئولان رده بالای شرکت داروگر برسد و متاسفانه پس از پیگیری مجدد، روابط عمومی شرکت داروگر اعلام کرد که مدیرعامل ، تمایلی به گفت و گو ندارد.

حساسیت موضوع و لزوم پیگیری فعالیت شرکت داروگر بعنوان یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در زمینه تولیدات بهداشتی، همچنین رسالت رسانه در خصوص پیگیری و ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان، موجب شد برای کسب دست کم بخشی از اطلاعات، سری به سایت این شرکت بزنیم اما متاسفانه قسمتهای اصلی این سایت همچون بخش اخبار و رویدادهای شرکت کاملا خالی و در حال بروز رسانی است. بنابراین سئوالات ما در خصوص وضعیت کنونی داروگر بی جواب ماند ولی بنا بر رسالت خبری و شفاف سازی تا رسیدن به گزارش کامل و ارائه اطلاعات صحیح موضوع را پیگیری خواهیم نمود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi