4

تجارکارت تحقق رفاه خرید کارکنان سازمانها ،نهادها و ارگان ها

  • کد خبر : 28674
  • 19 ژوئن 2018 - 10:45
تجارکارت تحقق رفاه خرید کارکنان  سازمانها ،نهادها و ارگان ها

تجارکارت تحقق رفاه خرید کارکنان سازمانها ،نهادها و ارگان ها

شاهین احمدی مدیرعامل شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان: تجارکارت تحقق رفاه خرید کارکنان  سازمانها ،نهادها و ارگان ها

 کارمندان  و کارگران به عنوان یکی از موثرترین افراد شاغل درکشور ،دانش و تجربه خود را دراختیار کشور قرارداده و می بایست ازتلاش های خستگی ناپذیر این قشر از جامعه به شکلی قدردانی و حمایت کرد.

به این منظور مدیرعامل شرکت گسترش  تجارت وسرمایه ایرانیان در گفتگویی با مریم شقاقی _ خبرنگار دنیای اقتصاد_ شرایط و تسهیلات فروش اقساطی کالادر قالب تجار کارت را اینگونه شرح داد:

شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان( سهامی عام) در سال 84 تاسیس و در سال 90 بصورت سهامی عام درآمد که سهام آن در بازار فرابورس با نماد تجار عرضه می شود.

رسالت این شرکت فروش اقساطی کالا که عموما لوازم خانگی با برندهای معتبر(سامسونگ) به کارکنان سازمانها ،نهادها و ارگانها می باشد.

وی افزود : طی تفاهم نامه و قراردادی که با ارگان ها و سازمان ها منعقد شده  ،کارت اعتباری با نام تجار کارت در اختیار پرسنل سازمانها و ارگانها قرار داده میشود و کارمندان میتوانند بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته سازمان خود، از مبلغ 50میلیون تا سقف 200میلیون ریال ملزومات زندگی را بصورت اقساط 12 الی 18 ماهه ازفروشگاههای اختصاصی در سراسرکشور  خریداری نمایند.

همچنین کلیه کالا و محصولاتی که درفروشگاههای تجار به فروش می رسند از برندهای معروف بوده که اکثرآن در داخل ایران تولید می شوند و شامل کلیه محصولات  لوازم خانگی و صوتی و تصویری سامسونگ،مبلمان و فرش و ساعت و زیورآلات می باشد.

احمدی خاطر نشان کرد:در سال حمایت ا زکالا و تولیدات ایرانی برآنیم عرضه گسترده کلیه محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری سامسونگ که در داخل کشور و با تلاش بیش از سه هزار نیروی شاغل تولید می شود را جامعه عمل بپوشانیم تا کلیه هموطنان ازیهره مندی از کالای باکیفیت و مطابق تکنولورژی روز لذت ببرند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi