3

کرونا در چین دوباره اوج گرفت

  • کد خبر : 133735
  • 26 نوامبر 2022 - 13:01
کرونا در چین دوباره اوج گرفت
گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین از افزایش شمار مبتلایان کرونا برای سومین روز متوالی حکایت دارد.

به گزارش دانستنی آنلاین، آمار جدید کمیته سلامت ملی چین در روز شنبه ( امروز) از افزایش شمار مبتلایان به کرونا برای سومین روز متوالی در این کشور حکایت دارد. بر اساس این آمار که در تاریخ 25 نوامبر اعلام شد 3 هزار و ۴۷۴ مورد از مبتلایان دارای علائم کرونا و ۳۱ هزار و ۷۰۹ مورد نیز بدون علائم بودند. این در حالی است که در روز قبل (پنجشنبه) 32943 نفر بیمار جدید شناسایی شده بود که 3103 نفر دارای علائم و 29840 نفر بدون علائم بودند.


آمارهای جدید ابتلا به کرونا در چین در حالی به بالاترین حد خود رسیده است که کلان شهرهایی همچون چونگ کینگ و گوآنژو همچنان به مبارزه خود برای مهار شیوع بیماری ادامه می دهند. چونگ کینگ، شهری در جنوب غربی چین که دارای 32 میلیون جمعیت است 7721 بیمار جدید را در روز جمعه شناسایی کرد که نسبت به روز گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

مقامات بهداشت محلی در گوآنژو، شهری مرفه با 19 میلیون جمعیت در جنوب چین، روز جمعه از شناسایی 7419 نفر در روز جمعه خبر دادند. این آمار  در مقایسه با روز پنجشنبه که 7524 نفر بیمار شناسایی شده بودند روند کاهشی را نشان می داد.

افزایش کرونا در چین

بر اساس آمار منتشرشده کمیته بهداشت ملی چین در روز شنبه، شمار مبتلایان در پکن، پایتخت چین نیز با 58 درصد افزایش به 2595 رسید. این آمار تقریبا از روند افزایشی در اکثر استان های چین حکایت دارد و در استان های هبئی، سی چوان، شانژی و کینگهای بیش از هزار مورد جدید ثبت شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi