3

استقرار ۳۷۴ مخزن اضطرار آب شرب در تهران

  • کد خبر : 59456
  • 01 اکتبر 2019 - 15:31
استقرار ۳۷۴ مخزن اضطرار آب شرب در تهران

دانستنی آنلاین:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قرار است برای شهر تهران در مناطق مختلف ۳۷۴ مخزن اضطراری تامین آب شرب احداث و تعبیه شود. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب با اشاره به اینکه برای شهر […]

دانستنی آنلاین:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قرار است برای شهر تهران در مناطق مختلف ۳۷۴ مخزن اضطراری تامین آب شرب احداث و تعبیه شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب با اشاره به اینکه برای شهر تهران در مناطق مختلف ۳۷۴ مخزن اضطراری تامین آب شرب احداث و تعبیه شود، گفت: مخازن اضطراری تامین آب شرب تهران در مواقعی که زلزله‌ای در شهر تهران رخ دهد، می‌تواند به تامین آب شهروندان تهرانی کمک بسیار زیادی کند.

او ادامه داد:با اجرای این طرح در مواقع اضطرار میانگین بین ۳ تا ۱۰ روز شهر را در شرایط خطرناک دور می‌کند. هم اگنون به صورت نمادین ۳ مخزن در تهران اجرایی شده که امیدواریم مابقی آن تا پایان سال در پایتخت محقق شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای تهران تصریح کرد: با اجرای این طرح می‌توان به مدت سه روز  آب مورد نیاز برای شرب ۹ میلیون نفر از شهروندان تهرانی را در حالت اضطراری ذخیره و تامین کرد.

او گفت: این ۳۷۴ مخزن می‌تواند ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب را ذخیره کند و در هنگام اضطرار و به ویژه زلزله اقدام به تامین آب برای شهروندان کند.

بختیاری با اشاره به میزان اعتبارمورد نیاز برای تحقق این پروژه، اضافه کرد: برای این مخازن ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=59456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi