2

گسترش تبیین نقش و جایگاه میراث فرهنگی در توسعه با همراهی انجمن روابط عمومی ایران

  • کد خبر : 115974
  • 22 فوریه 2022 - 14:27
گسترش تبیین نقش و جایگاه میراث فرهنگی در توسعه با همراهی انجمن روابط عمومی ایران

جمعی از اعضاءی هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ضمن دیدار با قائم مقام وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی پیرامون همکاری و همراهی این انجمن در تنویر افکار عمومی و تبیین فراگیر نقش و جایگاه میراث غنی فرهنگی کشور گفتگو کردند . به گزارش دانستنی آنلاین ، دکتر علی دارابی قائم مقام […]

جمعی از اعضاءی هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ضمن دیدار با قائم مقام وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی پیرامون همکاری و همراهی این انجمن در تنویر افکار عمومی و تبیین فراگیر نقش و جایگاه میراث غنی فرهنگی کشور گفتگو کردند .


به گزارش دانستنی آنلاین ، دکتر علی دارابی قائم مقام و معاون وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار با تاکید بر  اهمیت و تاثیر مثبت تلاش حرفه ای فعالان روابط عمومی در تمامی ابعاد اجتماعی ، انسانی ، اقتصادی ، فرهنگی ، آموزشی و انگیزشی زندگی هموطنان و نقش مهمی که می تواند در محورهای توسعه داشته باشد ، آمادگی انجمن روابط عمومی ایران جهت همراهی و همکاری با برنامه های این وزارتخانه به ویژه طرح های معرفی شایسته میراث فرهنگی کشور که متعلق به نسل های دیروز ، امروز و فردا می باشد ، را مورد حمایت قرار داد .
وی بخش مهمی از موفقیت دستگاه های اجرایی و نهادهای راهبر در انجام طرح ها و برنامه ها را در گرو مدیر و مجموعه روابط عمومی متخصص ، دلسوز ، با تجربه و موفق آن نهاد دانست و ظرفیت انجمن روابط عمومی ایران را به جهت سابقه طولانی فعالیت ، متصدیان متعهد و اعضاءی علاقمند با ارزش توصیف نمود .
دکتر دارابی با ایجاد کتابخانه تخصصی همچنین اقدام جهت راه اندازی موزه روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی ایران و با مشارکت تمامی فعالان این حرفه موافقت نموده دستور مساعد جهت برنامه ریزی و آغاز این امر مهم را صادر نمود .
در این نشست خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران از برنامه های فصل جدید و عزم و اراده جدی این انجمن جهت همراهی و همکاری با نهادهای مختلف در راستای توسعه پایدار کشور سخن گفت و اقدامات ، برنامه ها و ظرفیت و توانمندی ایجاد شده در سراسر کشور را تشریح و آمادگی کامل انجمن را جهت اجرای طرح های میراث فرهگی کشور با تمام توان و استعداد اعلام داشت .
جواد قاسمی ، ناصر رزاق منش ، حسن خسروی دیگر اعضاءی هیات مدیره و شهرام علیپور بازرس انجمن روابط عمومی ایران در جهت اقدامات گسترده بازیابی و بازنمایی اعتماد ملی و عمومی با استفاده از توان و ظرفیت نهادهای مردمی از جمله انجمن روابط عمومی ایران که جزو یکی از مطمئن ترین و مؤثرترین پل های ارتباطی با آحاد جامعه می باشد ، هریک سخنانی ارائه داشتند.
در پایان این دیدار لوح سپاسگزاری و کارت عضویت ویژه دکتر دارابی در انجمن روابط عمومی ایران به وی تحویل شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=115974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi