2
وزیر ارتباطات خبر داد:

کلاب هاوس رفع فیلتر می شود

  • کد خبر : 138339
  • 21 ژانویه 2023 - 19:26
کلاب هاوس رفع فیلتر می شود
زارع پور گفت:سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیری را دنبال می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هاوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

«دانستنی آنلاین»:وزیر ارتباطات که در هفته‌های گذشته تحت تاثیر فیلترینگ و دشواری در دسترسی به اینترنت در فشار شدیدی قرار گرفته بود، امروز سرانجام با یک خبر خوب آمد، خبری که هر چند احتمالا تنها بخش محدودی از جامعه را در بر می‌گیرد اما می‌تواند این امید را به وجود بیاورد که در هفته‌های آینده، خبرهای بهتری نیز از این حوزه مخابره شود.

عیسی زارع پور امروز گفت: من قبلاً اعلام کرده‌ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند، برداریم و ان‌شاالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید. البته دو پلتفرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیری را دنبال می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هاوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi