5

کشف اجساد حلق آویز شده یک خانواده در نجف‌آباد

  • کد خبر : 125156
  • 09 جولای 2022 - 16:52
کشف اجساد حلق آویز شده یک خانواده در نجف‌آباد

عصر روز گذشته ( جمعه 17 تیر) با استشمام بوی تعفن در محل منزلی جسد ۵ نفر در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده کشف شد. به گزارش دانستنی آنلاین ، عصر روز گذشته با استشمام بوی تعفن در محل منزلی جسد ۵ نفر در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده […]

عصر روز گذشته ( جمعه 17 تیر) با استشمام بوی تعفن در محل منزلی جسد ۵ نفر در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده کشف شد.

به گزارش دانستنی آنلاین ، عصر روز گذشته با استشمام بوی تعفن در محل منزلی جسد ۵ نفر در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده کشف شد. اسدالله جعفری گفت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی ادامه داد با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

جعفری با بیان اینکه تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد اصفهان آغاز شده است گفت: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

کشف اجساد حلق آویز شده یک خانواده در نجف‌آباد

وی افزود: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.  پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید./فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi