4

تسهیلات استاندارد برای همه تولیدکنندگان

  • کد خبر : 58856
  • 28 سپتامبر 2019 - 20:38
تسهیلات استاندارد برای همه تولیدکنندگان

دانستنی آنلاین:نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در جلسه شورای استاندارد استان خراسان رضوی که با حضور استاندار و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد بر رعایت استانداردها تا رسیدن به کیفیت مطلوب تاکید کرد و گفت: افزایش کیفیت، باعث رقابت را در بین تولیدکنندگان و در نتیجه رونق تولید می شود. به گزارش […]

دانستنی آنلاین:نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در جلسه شورای استاندارد استان خراسان رضوی که با حضور استاندار و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد بر رعایت استانداردها تا رسیدن به کیفیت مطلوب تاکید کرد و گفت: افزایش کیفیت، باعث رقابت را در بین تولیدکنندگان و در نتیجه رونق تولید می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، از استاندارد،پیروز بخت با اشاره به بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران برای تولید کنندگان تصریح کرد: تمهیدات سازمان ملی استاندارد ایران برای تسهیل فرآیند تولید کالا و خدمات است و انتظار داریم در مقابل شاهد ارتقای سطح کیفی کالا و خدمات در جامعه باشیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران سپس به برگزاری جلسات مستمر مدیران استاندارد با بخش خصوصی و صنعتگران در قالب ستاد پیگیری و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت:: سازمان ملی استاندارد ایران در پیگیری و رفع مشکلات رونق تولید جدی و قاطع است.

وی با بیان اینکه استاندارد هزینه بر نیست تصریح کرد: ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه باعث مطالبه گری و ایجاد فضای رقابتی می‌شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد:هر سال با برگزاری جلسات شورای استاندارد در استان‌های مختلف در صورت دریافت پیشنهادات بخش خصوصی آنرا در شورای عالی استاندارد طرح می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=58856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi