2

پنج هزار شهروند تهرانی در طرح«حرکت» مشارکت دارند

  • کد خبر : 121574
  • 09 ژوئن 2022 - 12:52
پنج هزار شهروند تهرانی در طرح«حرکت» مشارکت دارند

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مشارکت بیش از پنج هزار شهروند تهرانی در طرح آموزوارۀ فصلی «حرکت» خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، یعقوب آزاده‌دل انجام یک فعالیت آموزشی مشترک در راستای همکاری و همراهی مداوم و مستمر تمام مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با […]

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مشارکت بیش از پنج هزار شهروند تهرانی در طرح آموزوارۀ فصلی «حرکت» خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، یعقوب آزاده‌دل انجام یک فعالیت آموزشی مشترک در راستای همکاری و همراهی مداوم و مستمر تمام مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با سیاست‌های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک را از اهداف آموزوارۀ بهاری حرکت برشمرد و افزود: ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت‌های آموزشی، تسهیل در انتقال پیام‌های فرهنگی از طریق مشارکت مردمی و قابلیت احصاء میزان مشارکت و خلاقیت شهروندان در فرآیند آموزشی از دیگر این طرح آموزشی است.

وی با تأکید بر این موضوع که آموزوارۀ رقابتی «حرکت» در سال، طی چهار دورۀ حرکت بهاری، حرکت تابستانی، حرکت پاییزی و حرکت زمستانی انجام می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و ایام فراغت شهروندان برای تولید اثر، مقدمات «حرکت بهاری» ۱۴۰۱ در نیمۀ دوم اسفندماه ۱۴۰۰ انجام و به معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک مناطق تهران اعلام شد.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: نقاشی، عکس، خاطره و فیلم یک‌دقیقه‌ای بخش‌های مختلف آموزوارۀ بهاری حرکت بود و «یک سفر بی‌خطر درون‌شهری»؛ «از آموزگار ترافیک یاد گرفتم که …» و «موضوع ویژۀ فصل: شکوفه‌ها در ترافیک» محورهای این آموزواره در فصل بهار به شمار می‌رفت.

آزاده دل افزود: پنج هزار و ۲۲۹ شهروند از سراسر تهران با ارسال اثر در این طرح آموزشی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، چهار هزار و ۲۴۶ نقاشی، ۵۶۵ خاطره، ۳۰۷ عکس و ۱۱۱ فیلم یک‌دقیقه‌ای حاصل آموزوارۀ فصل بهار حرکت است که شنبه ۲۱ خرداد همزمان با ولادت باسعادت امام هشتم (ع) در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۵ از برگزیدگان این فعالیت آموزشی همگانی تقدیر می شود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=121574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi