0

پروژه «دوگاز» در منطقه 21 تهران چگونه اجرایی شد؟ +فیلم

  • کد خبر : 64897
  • 01 ژانویه 2020 - 15:57
پروژه «دوگاز» در منطقه 21 تهران چگونه اجرایی شد؟ +فیلم

دانستنی آنلاین: هدف از احداث پروژه دو گاز، حذف آخرین چراغ راهنمایی زمان دار در بزرگراه شهید لشکری در مسیر استان تهران به استان البرز است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین: پروژه مسیر غیر همسطح واقع در تقاطع بزرگراه شهید لشگری-سه راه اندیشه موسوم به «دوگاز» به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و فرامنطقه‌ای […]

دانستنی آنلاین: هدف از احداث پروژه دو گاز، حذف آخرین چراغ راهنمایی زمان دار در بزرگراه شهید لشکری در مسیر استان تهران به استان البرز است.

پروژه-دوگاز

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین: پروژه مسیر غیر همسطح واقع در تقاطع بزرگراه شهید لشگری-سه راه اندیشه موسوم به «دوگاز» به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و فرامنطقه‌ای شهر تهران از لحاظ رفع ترافیک در تقاطع دارای چراغ زمان دار و تسهیل در تردد شهروندان تهران به شهرک‌های اقماری با حرکت در جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین باعث توسعه شبکه معابر شهری و اتصال به سایر بزرگراه های همجوار در نتیجه سهولت تردد خودروها می شود.

فاز نخست تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشکری ـ‌ بلوار کرمان‌خودرو (دوگاز) به عنوان بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی عمرانی ترافیکی در غرب تهران به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم اجرایی آن نیز که تا بزرگراه شهید فهمیده امتداد دارد کلنگ‌زنی شده است.

در فیلم زیر با روند اجرای این پروژه عظیم آشنا می‌شوید.

[aparat id=”I9zdQ”]

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=64897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi