0

پایگاه اطلاع رسانی «بازار بزرگ ایران» رسماً آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 31271
  • 15 آگوست 2018 - 13:01
پایگاه اطلاع رسانی «بازار بزرگ ایران» رسماً آغاز به کار کرد

پایگاه اطلاع رسانی «بازار بزرگ ایران» رسماً آغاز به کار کرد

پایگاه اطلاع­ رسانی بازار بزرگ ایران «ایران­ مال» در بعدازظهر روز سه ­شنبه دوم مردادماه سال جاری، مصادف با میلاد حضرت امام رضا(ع) در مراسمی، پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه رضوی رونمایی و فعال شد.

به گزارش اداره کل روابط­ عمومی بازار بزرگ ایران، در این مراسم که برخی از اعضای هیأت امنا، مدیران بانک آینده و بازار بزرگ ایران حضور داشتند؛ بهره­ برداری از این پایگاه خدمت محور، آغاز شد. نشانی این پایگاه www.iranmall.com  است که بر اساس رویکرد خدمات­ دهی به مشتریان، ذی­نفعان، مخاطبان و مشارکت ­کنندگان طراحی شده و درکنار آن به­ عنوان سامانه اطلاع ­رسانی و خبری بازار بزرگ ایران، وظیفه اطلاع ­رسانی و پوشش رسانه ­ای اقدامات این مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی، فرهنگی، گردشگری و خدماتی را عهده ­دار است.

جلال رسول­ اف مدیرعامل بانک آینده، در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت ارتباطات در توسعه کسب و کار، طی سخنانی گفت: از امروز، بازار بزرگ ایران یا اصطلاحاً ایران ­مال، وارد دنیای مجازی می­شود و با یک کلیک در معرض مشاهده جهانیان و هموطنانمان و تعامل چند جانبه قرار می­ گیرد. ضروری است که این پایگاه به ­عنوان یک سامانه اطلاع­ رسانی معتبر فعالیت کند.

وی بازار بزرگ ایران را یک شرکت سهامی ­عام و متعلق به همه ایرانیان دانست و ضمن ابراز خرسندی از روند تجهیز و آماده­ سازی واحدهای تجاری اظهار داشت: در بازدیدهای هفتگی که به ­طور مستمر از این پروژه انجام می ­شود؛ به وضوح روند تکمیل واحدهای تجاری قابل ملاحظه بوده و خدا را شاکریم که با توجه به ابعاد کارکردی مختلف پروژه از نظر تجاری، فرهنگی، گردشگری و خدماتی، در زمان بهره ­برداری تمامی آحاد جامعه می­ توانند؛ از این فرصت بی ­نظیر استفاده کنند.

رسول ­اف، اعلام کرد : به یاری خدا و با رعایت الزامات و مقررات بازار سرمایه، تلاش می­ کنیم؛ به موازات استفاده عمومی مردم از این پروژه، زمینه مشارکت و انتفاع اقتصادی آحاد جامعه را با عرضه سهام این مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی، فرهنگی، گردشگری و خدماتی که در ردیف برترین مال­های جهان است نیز در بازار سرمایه فراهم کنیم.

وی با ابراز خشنودی از حضور شرکت­ های معتبر داخلی و خارجی در این مجتمع، افزود: امیدوارم؛ این سازه تمدنی که جزء افتخارات کشور است؛ تا پایان سال جاری به بهره­ برداری کامل رسیده و آثار قابل­ توجهی بر اقتصاد ملی، رونق تجاری و توسعه مبادلات بازرگانی کشور، ایجاد کرده و شهروندان به ­ویژه استان­های تهران و البرز و همه هموطنان، از این تفرجگاه چندمنظوره به بهترین نحو استفاده کنند.

علی عبدالهیان عضو هیأت امنای بازار بزرگ ایران در این مراسم طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی طی چهل سال اخیر موانع و مشکلات بسیاری را پشت سر نهاده؛ معهذا، با موفقیت از آنان خارج شده است. ایشان اضافه کرد؛ بنای منحصر به ­فرد ایران ­مال در چهلمین سال انقلاب، ثابت کرد که جریان مدیریت جهادی در ایران استوار بوده و به پیشرفت خود ادامه می ­دهد.

وی خاطرنشان ساخت: و قطعاً کسانی که در بنای این سازه تمدنی نقش داشته­اند و در برابر مشکلات استقامت کرده­اند، پیش خداوند و مردم این سرزمین رو سفیدند.

جمشید اثنی عشری مدیرکل روابط ­عمومی بازار بزرگ ایران نیز، ضمن اعلام آمادگی برای تعامل با رسانه ­های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی به ­منظور اطلاع­ رسانی سریع و صحیح، اظهار داشت: دست تمامی رسانه ­ها و همکاران رسانه ­ای محترم را برای تعامل و همکاری می ­فشاریم و امیدواریم در تعاملی چندسویه بتوانیم اطلاعات موردنیاز مشارکت­ کنندگان، بهره ­برداران، سهامداران این شرکت سهامی­ عام و ذی­نفعان و شهروندان محترم را با دقت و سرعت تأمین و ارائه کنیم و از همین لحظه اعلام می ­کنیم تنها پایگاه اطلاع ­رسانی ویژه بازار بزرگ ایران، این سامانه اطلاع ­رسانی است و اخبار و اطلاعات مرتبط با ایران ­مال، فقط از این سامانه منتشر می ­شود.

منبع: اداره کل روابط­ عمومی بازار بزرگ ایران

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=31271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi