1
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد؛

وجود 5500 پروژه ساختمانی ناتمام در حوزه بهداشت و درمان

  • کد خبر : 130484
  • 05 نوامبر 2022 - 10:17
وجود 5500 پروژه ساختمانی ناتمام در حوزه بهداشت و درمان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از وجود 5500 پروژه ناتمام بهداشتی و درمانی در کشور خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، بهروز رحیمی صبح شنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های خیلی مهم در حوزه بافت شناسی و همچنین حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور […]

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از وجود 5500 پروژه ناتمام بهداشتی و درمانی در کشور خبر داد.

بهداشت و درمان

به گزارش دانستنی آنلاین، بهروز رحیمی صبح شنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های خیلی مهم در حوزه بافت شناسی و همچنین حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور دارد.

وی افزود: از نظر حوزه سلامت زیرساخت‌های قزوین نیازمند تقویت جدی است و در چند سال اخیر برنامه ریزی بر این بوده که بتوانیم برخی پروژه‌ها را در این استان اجرایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از پروژه‌های بزرگ بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی است که یکی از پروژه‌های مهم و دارای اولویت وزارت بهداشت است و تمام تمرکز ما بر این است چه در قالب سفر ریاست جمهوری و چه اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت می‌شود بتوانیم فازهای نخست این پروژه را در دو سال آینده افتتاح کنیم و وضعیت سلامت استان را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به تکمیل فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین بیان کرد: پروژه ۱۸۰ تختخوابی قزوین نیز یکی از پروژه‌های مهم بوده و تلاش برای تکمیل آن با سرعت در حال انجام است.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی از بیمارستان‌های ضعیف کشور در حوزه هتلینگ است اصرار داریم این پروژه هرچه زودتر تکمیل و مجهز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: این پروژه مشکل تزریق منابع ندارد و امیدواریم پیمانکار با سرعتی که به کار می‌دهد تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی گفت: به طور کلی امروز در استان قزوین توجه ما برای بازدید از پروژه‌ها است و تلاش می‌کنیم بخشی از پروژه‌های مورد نیاز استان تا پایان امسال و در نهایت سال آینده افتتاح شود.

رحیمی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اساسی وزارت بهداشت تکمیل پروژه‌های بهداشتی است، افزود: در سطح وزارت بهداشت ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه داریم که قریب به ۴۶۰۰ مورد آن پروژه‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه با تاکید مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های بهداشتی در دستور کار است، عنوان کرد: تکمیل ۲ هزار ۵۰۰ پروژه در کشور تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته که یکهزار مورد آن تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد: در استان قزوین نیز ۴۰ پروژه بهداشتی داریم که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها باشیم.

وی در پایان یادآور شد: با همراهی نمایندگان مجلس و همچنین خانم محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، حمایت مجلس شورای اسلامی نیز برای تکمیل این پروژه‌ها وجود دارد. / مهر

 

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=130484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi