1

هدف اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس، الگوسازی است

  • کد خبر : 30891
  • 16 مرداد 1397 - 10:52
هدف اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس، الگوسازی است

هدف اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس، الگوسازی است

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: هدف نهایی این کارگروه از ارائه و صدور مجوز برای برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های این حوزه، الگوسازی جدید در جامعه است. حمید قبادی در جلسه توجیهی برگزار کنندگان نمایشگاه های مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: بستر سازی برای حضور و معرفی طراحان و عرضه بیش از ١١ هزار الگو طی سال گذشته نشان از حرکت درست کارگروه ساماندهی مد و لباس در راستای وظایف قانونی خود است.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به اینکه بهره برداری از شرایط موجود نیازمند صیانت و مراقبت توسط خود برگزار کنندگان است،گفت: در حقیقت شما وارث این شرایط هستید و باید به گونه ای قدم بردارید که این حوزه آسیب نبیند و امکان بهره برداری برای دیگران هم وجود داشته باشد.
قبادی با تاکید بر حرفه ای شدن در این حوزه گفت: باید به سمت تحقق مدسازی در جامعه حرکت کنیم و رابطه حقوقی تولیدکنندگان با هنرمندان و طراحان مشخص و تدوین شده باشد.
در سالهای اخیر، جریان مد و لباس در کشور رونق گرفته و فعالان این عرصه درصدد جهت دادن مد و لباس کشور به سمت اندیشه و خلاقیت های ایرانی و اسلامی تلاش های زیاد انجام داده اند.
ایجاد انگیزه برای حضور فعالان مد و لباس در بازار و عرصه های ملی و بین المللی، ایجاد پل ارتباطی هرچه بیشتر میان فعالان این حوزه و شناسایی ظرفیت ها و امکانات موجود و رونق بخشی از اهداف برگزاری رویدادهای مد و لباس در کشور عنوان شده است.

منبع: کارگروه ساماندهی مد و لباس

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi