5

نجات جان دوچرخه سوار با کمک اپل واچ

  • کد خبر : 114671
  • 03 فوریه 2022 - 13:31
نجات جان دوچرخه سوار با کمک اپل واچ

یک دوچرخه سوار کالیفرنیایی پس از تصادف با اپل واچ خود به اورژانس و پلیس خبر داد. نجات جان دوچرخه سوار؛ ماجرا چه بود؟  به گزارش دانستنی انلاین ، ساعت‌های هوشمند اپل با قابلیت‌های فراوان خود در زندگی انسان نقش به سزایی دارند و در مواقع ضروری باعث نجات جان افراد می‌شوند. به تازگی یک […]

یک دوچرخه سوار کالیفرنیایی پس از تصادف با اپل واچ خود به اورژانس و پلیس خبر داد.

نجات جان دوچرخه سوار؛ ماجرا چه بود؟ 

به گزارش دانستنی انلاین ، ساعت‌های هوشمند اپل با قابلیت‌های فراوان خود در زندگی انسان نقش به سزایی دارند و در مواقع ضروری باعث نجات جان افراد می‌شوند.

به تازگی یک مرد کالیفرنیایی که نامش فاش نشده در حال دوچرخه سواری بود که ناگهان پس از برخورد با مانعی به زمین سقوط کرد و مجروح شد. گفته شده، در زمان زمین خوردن دوچرخه سوار اپل واچ او متوجه شرایط شد. این دستگاه پس از شصت ثانیه شماره معکوس با ۹۱۱ تماس گرفت و به اورژانس خبر داد. این سیستم خودکار همچنین مختصات محل حادثه را با شعاع مکان‌های احتمالی به آن‌ها گزارش کرد.

قابلیت اپل واچ

گفته شده ، ساعت یک بامداد اورژانس و پلیس به مکانی که اپل واچ اطلاع داده بود مراجعه کرده و یک مرد بیهوش را پیدا و فورا او را به بیمارستان منتقل کردند و از مرگ حتمی نجات دادند.

پاییز سال گذشته، اپل نرم افزار ساعت را برای بهبود عملکرد تشخیص سقوط در طول تمرینات از جمله دوچرخه سواری به روز کرد. بهینه سازی بر اساس تشخیص حرکت و ضربه خاص ناشی از سقوط در حین دوچرخه سواری و سایر فعالیت‌ها است. به روز رسانی اپل واچ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا تشخیص سقوط را فقط در حین تمرین فعال کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=114671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi