1

ممانعت از ورود ۲۰ محموله غیراستاندارد

  • کد خبر : 59463
  • 01 اکتبر 2019 - 15:46
ممانعت از ورود ۲۰ محموله غیراستاندارد

دانستنی آنلاین: رییس سازمان استاندارد از جلوگیری از واردات ۲۰ محموله غیر استاندارد به کشور خبر داد و گفت: بیشترین محموله‌ها به مواد غذایی و به ویژه ذرت اختصاص داشته است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نیره پیروزبخت افزود: از ابتدای سال تاکنون از واردات ۲۰ محموله غیراستاندارد به کشور جلوگیری شده که از این […]

دانستنی آنلاین: رییس سازمان استاندارد از جلوگیری از واردات ۲۰ محموله غیر استاندارد به کشور خبر داد و گفت: بیشترین محموله‌ها به مواد غذایی و به ویژه ذرت اختصاص داشته است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نیره پیروزبخت افزود: از ابتدای سال تاکنون از واردات ۲۰ محموله غیراستاندارد به کشور جلوگیری شده که از این تعداد، ۸ مورد مواد غذایی، ۵ مورد لوازم برقی و الکتریکی، یک مورد لوازم مکانیکی، ۵ مورد قطعات خودرو و یک مورد لوازم خانگی بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم محموله های غیر استاندارد در استان خوزستان و بیشترین تعداد محموله ها در استان هرمزگان گزارش شده است.

پیروزبخت در پاسخ به سوال فارس در خصوص استاندارد نان گفت: تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت برای بازنگری در استاندارد نان داشتیم که همکاری ها ادامه دارد و در این مورد ما گزارش‌هایمان را به وزارتخانه ارایه می دهیم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=59463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi