4

مرد خشمگین همسرش را به گلوله بست

  • کد خبر : 122946
  • 20 ژوئن 2022 - 14:33
مرد خشمگین همسرش را به گلوله بست

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: مرد 46 ساله به دلیل عدم کنترل خشم همسرش را  با شلیک گلوله به قتل رساند. به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ “لطف‌الله محمدی” فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه […]

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: مرد 46 ساله به دلیل عدم کنترل خشم همسرش را  با شلیک گلوله به قتل رساند.

به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ “لطف‌الله محمدی” فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر 42 ساله خود که در حال طلاق بوده‌اند درگیر و با یک قبضه کلت کمری وی را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.

مرد خشمگین همسرش را با گلوله بست

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” بیان داشت: قاتل 46 ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با شلیک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که ماموران سریعا وی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در صحنه درگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری، دو تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.

/رکنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=122946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi