3

مدیران موفق چگونه می اندیشند ؟

  • کد خبر : 17576
  • 25 سپتامبر 2017 - 13:45
مدیران موفق چگونه می اندیشند ؟

هدف این پرسش کلیدی که مدیران موفق چگونه می اندیشند ، یافتن راه های دریافت و جمع آوری اندیشه های موفق و گرانسنگ توسط اهالی رسانه و انعکاس و انتقال آن به عموم مدیران این مرز و بوم است و سرپرستی و مجموعه کارکنان روزنامه دنیای اقتصاد غرب استان تهران، برای انجام این وظیفه آمادگی دارند.

مدیران موفق چگونه می اندیشند ؟بطور قطع این پرسش کلی اما کلیدی، بیش از یک و شاید شمار معتنابهی پاسخ مستدل و منطقی دارد که البته همه آنها به خاطر تنوع فعالیت، پیشه و حرفه های متعدد، نمی توانند در یک مدیر گرد آمده باشند، بنابراین هر مدیر موفقی، پاسخ بخشی از این پازل بی انتها را در اختیار دارد.

براین اساس، دفتر سرپرستی روزنامه دنیای اقتصاد در غرب استان تهران، در نظر دارد یک بانک اطلاعاتی حاوی روش، سبک، سلوک، رویکرد و شیوه های کاربردی مدیران موفق را از زبان و بیان خودشان جمع آوری و با هدف آگاهی عموم، بخصوص سایر مدیران در رده ها و حوزه های مختلف، منتشر کند.

بدیهی است هدف در این مباحث رسانه ای، تابیدن نور بر روی رمز و راز موفقیت و در نهایت دریافت پاسخ مقبول از سوی  مدیران موفق به این پرسش طلایی و کلیدی است که آنان چگونه و با چه اندیشه و کرداری توانسته اند به کامیابی و لذت شیرین تحقق این آرزو که همگان به دنبال آن هستند، دست یابند.

براین اساس، تجربه ارزشمند موفقیت و پیروزی هر یک از این مدیران در هر حوزه و حرفه و فعالیت اقتصادی متفاوت است، لذا گردآوری، دسته بندی و انعکاس همین تجربه های متنوع و گرانبهاست که می تواند برای دیگران راه گشا بوده و درنهایت به رشد اقتصادی و تامین منافع عمومی و ملی نیز منجر شود.

از طرفی گفت و گو با جریده تخصصی و معتبری به نام دنیای اقتصاد، به طور طبیعی این فرصت مغتنم را نیز برای مدیران موفق فراهم می سازد که علاوه بر تبلیغ، تشریح و معرفی کیفیت و کمیت محصولات تولیدی و نوع  خدمات مجموعه تحت مدیریت خود، نقدهای کارشناسانه همراه با ارائه راهکار به منظور رفع موانع تولید و رونق کسب و کار را ارائه دهند که این امر در نهایت متضمن تأمین منافع تولید کننده و مصرف کننده خواهد بود. البته این واقعیت هم در میان برخی مدیران وجود دارد که چندان تمایلی به نزدیکی و پیوند مؤثر و راهبردی با رسانه ها از خود نشان نمی دهند.

مع هذا، این مرقومه به معنای دعوت رسمی و دراز کردن دست همکاری به سوی تک تک مدیران صنعتی، تولیدی، اقتصادی، بازرگانی و خدماتی، بخصوص در مرکز ثقل این گونه فعالیت ها، یعنی محدوده جاده مخصوص، جاده قدیم و اتوبان کرج واقع در غرب تهران است و نیروهای مجرب و ورزیده خبری، گزارشی ، تحلیلی و مصاحبه  روزنامه دنیای اقتصاد ویژه غرب استان تهران، این آمادگی را دارند تا با هماهنگی دفتر مستقر در جاده مخصوص در اسرع وقت این خلأ بین مدیران موفق این منطقه و رسانه ها را پر کنند.

یادمان باشد که پیشرفت و سرافرازی و اوج گیری رشد اقتصادی سرزمین عزیزمان ایران، با یک یا چند مدیر موفق تحقق نخواهد یافت، بلکه همه یا دست کم اکثر قریب به اتفاق مدیران پرتلاش و زحمتکش این آب و خاک، این استحقاق را دارند که واژه موفق به پسوند نام آنها گره بخورد.

تردید نکنیم، مکمل این پرسش کلیدی که مدیران موفق چگونه می اندیشند ، یافتن راه های دریافت و جمع آوری این اندیشه های موفق و گرانسنگ توسط اهالی رسانه و انعکاس و انتقال آن به عموم مدیران این مرز و بوم است و سرپرستی و مجموعه کارکنان روزنامه دنیای اقتصاد غرب استان تهران، اکنون بیش از هر زمان دیگری برای انجام این وظیفه و مسؤولیت آمادگی دارند.

سیدرضا جمشیدی

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi