1

محصولات آینده سایپا ، چهره صنعت خودروسازی کشور را متحول می کنند

  • کد خبر : 13912
  • 29 می 2017 - 9:25
محصولات آینده سایپا ، چهره صنعت خودروسازی کشور را متحول می کنند

با برنامه های آینده نگر وزارت صنعت، معدن و تجارت و با محصولات آینده سایپا ، چهره صنعت خودروسازی کشور به زودی متحول خواهد شد و محصولات سال های آینده تولیدی در ایران، همپا با دانش روز جهانی خواهند بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود چندین خودرو جدید به سبد عرضه محصولات آینده سایپا خبرداد و گفت: با استفاده از توان داخلی و طراحی پلت فرم های جدید خودرو در کنار تولید مشترک با برندهای معتبر جهانی، چهره صنعت خودروسازی کشور متحول می شود.
به گزارش سایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رشد صنعت خودروسازی کشور اظهارکرد: در قراردادهای خارجی خود، انتقال فناوری به قطعه سازان و استفاده از توانمندی های زنجیره تأمین داخلی را برای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی مدنظر قرار داده ایم.
وی حضور تولیدکنندگان خارجی در صنعت قطعه سازی کشور را عامل رشد کیفیت و دانش روز در ایران دانست و افزود: در چند روز گذشته قراردادهای خوبی در زمینه سرمایه گذاری خارجی برای تولید قطعات خودرو در ایران منعقد شده که شروع خوبی برای رشد این صنعت محسوب می شود.
دکتر جمالی خاطرنشان کرد: با برنامه های آینده نگر وزارت صنعت، معدن و تجارت، چهره صنعت خودروسازی کشور به زودی متحول خواهد شد و محصولات سال های آینده تولیدی در ایران، همپا با دانش روز جهانی خواهند بود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=13912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi