2

قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات بوکس زنان جهان/ ویدئو

  • کد خبر : 142871
  • 31 می 2023 - 11:32
قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات بوکس زنان جهان/ ویدئو

دانستنی آنلاین: انتشار مبارزه بوکس تینا آخوندتبار و کسب کمربند قهرمانی زنان جهان توسط بانوی  ورزشکار ایرانی، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. به گزارش دانستنی آنلاین؛ در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسر  ایرانی که مدت ۸ سال است در رشته بوکس زنان فعالیت […]

دانستنی آنلاین: انتشار مبارزه بوکس تینا آخوندتبار و کسب کمربند قهرمانی زنان جهان توسط بانوی  ورزشکار ایرانی، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

به گزارش دانستنی آنلاین؛ در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسر  ایرانی که مدت ۸ سال است در رشته بوکس زنان فعالیت دارد و تا کنون افتخارات جهانی زیادی را کسب کرده، در آخرین نبردش توانست با شکست حریف‌ هندی،  کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دانستنی آنلاین  نیست.

تینا آخوندتبار، متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ است و مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت کرده است.  او پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان وارد بازیگری شد.

آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید.
وی از سال ۱۳۹۳ به ورزش حرفه‌ای بوکس پرداخت و در سینما گزیده‌تر و محدودتر فعال شد و شروع به تمرین تنیس کرد و دو سال این ورزش را ادامه داد.

آخوندتبار  به واسطه فیلمنامه‌ای که به او پیشنهاد شده بود با ورزش‌های رزمی آشنا شد و از سال ۱۳۹۵ به شکل حرفه‌ای بوکس تمرین می‌کند و در سطح جهانی مسابقه می‌دهد.

این بانوی ورزشکار، در ایران با سرمربی تیم ملی بوکس مردان تمرین می‌کرد، اما به دلیل فضای نامناسب تمرین بوکس حرفه‌ای برای زنان، ایران را ترک کرد و به عضویت باشگاه فنرباغچه ترکیه درآمد و تمرینات خود را در این باشگاه ادامه داد.

آخوندتبار  دوره‌هایی در باشگاه‌های چین، اوکراین، سن پترزبورگ هم زیر نظر مربیان بین‌المللی به تمرین بوکس پرداخت است.

مهم‌ترین بازی او با «سوفیا اوچیگاوا» قهرمان دو دوره المپیک و دارنده دو کمربند بوکس تیرماه سال ۱۴۰۰ در مسکو برگزار شد که بعد از ده راند با اختلاف امتیازی، قهرمانی جهان را واگذار کرد.

در ادامه تصاویری از آخرین مسابقه این بانوی ورزشکار ایرانی که به قهرمانی او منجر شد را می بینید.

تینا آخوندتبار بانوی قهرمان بوکس جهان

تینا آخوندتبار بانوی قهرمان بوکس جهان

 

تینا آخوندتبار بانوی قهرمان بوکس جهان

 

تینا آخوندتبار بانوی قهرمان بوکس جهان

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142871

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi