5

فینگرفود ساده و فوری

  • کد خبر : 134069
  • 28 نوامبر 2022 - 12:00
فینگرفود ساده و فوری

فینگرفودها همواره طرفداران خود را دارند. امروز تصمیم داریم فینگرفود گوشت و بادمجان را به شما آموزش دهیم. به گزارش دانستنی آنلاین، فینگر فود گوشت و بادمجان یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه ایرانی است که طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فینگر فود گوشت و بادمجان در […]

فینگرفودها همواره طرفداران خود را دارند. امروز تصمیم داریم فینگرفود گوشت و بادمجان را به شما آموزش دهیم.

هنرمایی خانم‌های کدبانو با مجلسی‌ترین فینگر فود

به گزارش دانستنی آنلاین، فینگر فود گوشت و بادمجان یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه ایرانی است که طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فینگر فود گوشت و بادمجان در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه فینگر فود گوشت و بادمجان

مرحله اول

برای تهیه فینگر فود گوشت و بادمجان خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به صورت ریز رنده کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی شان گرفته شود سپس به همراه گوشت چرخ کرده و سیر له شده درون یک تابه می ریزیم.

هنرمایی خانم‌های کدبانو با مجلسی‌ترین فینگر فود

مرحله دوم

حالا جعفری خرد شده را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و زیره به کاسه اضافه کرده و به خوبی ورز می دهیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند، سپس بادمجان ها را شسته و به صورت حلقه ای برش می زنیم.

هنرمایی خانم‌های کدبانو با مجلسی‌ترین فینگر فود

مرحله سوم

در ادامه آرد سفید را به همراه آرد ذرت، بیکینگ‌ پودر و دلستر بی طعم درون یک کاسه مناسب ریخته و مخلوط می کنیم، سپس از مواد گوشتی به اندازه یک فندق جدا کرده و بین دو ورقه بادمجان قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا فینگر فود گوشت و بادمجان را درون مایه فرو برده، سپس درون روغن داغ سرخ می کنیم. در نهایت فینگر فودها را روی دستمال مخصوص روغن گیری قرار می دهیم تا روغن اضافی شان کشیده شود. نوش جان. / برترین ها

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=134069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi