2
با اقدام سازمان سینمایی؛

«تفریق»، توقیف شد!

  • کد خبر : 142461
  • 24 می 2023 - 14:46
«تفریق»، توقیف شد!

دانستنی آنلاین: سازمان سینمایی وابسته به ارشاد، از نمایش فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرد. به گزارش دانستنی آنلاین، این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینما‌ها  اکران شود، اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه «فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، […]

دانستنی آنلاین: سازمان سینمایی وابسته به ارشاد، از نمایش فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرد.

به گزارش دانستنی آنلاین، این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینما‌ها  اکران شود، اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه «فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است.

سازمان سینمایی در حالی از نمایش فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولان آن، این فیلم مجوز نمایش دارد.

این در حالی است که روزنامه اعتماد نوشته؛ «حواشی» ایجاد شده برای برخی عوامل فیلم، بخصوص ترانه علیدوستی مانع از نمایش آن شده و «ظرف چند ماه آینده» اکران خواهد شد.

این فیلم که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند و در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده هرکدام در دو نقش متفاوت بازی کرده‌اند، نخستین بار پارسال در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی تفریق

ترانه علیدوستی , نوید محمدزاده , اسماعیل پوررضا، فرهام عزیزی، گیلدا ویشکی، سهیلا رضوی, سعید چنگیزیان، علی باقری و  وحید آقاپور هنرمندانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

در این بین، مانی حقیقی و ترانه علیدوستی از سرشناس‌ترین سینماگران ایرانی هستند که در جریان اعتراضات سال گذشته، به شیوه‌های گوناگون از شیوه رفتار و برخورد حکومت انتقاد کردند.

ترانه  علیدوستی مشهورترین بانوی بازیگر  ایرانی است که به نشانه همراهی با معترضان به حجاب اجباری، تصویر بدون روسری‌اش را در صفحه اینستاگرام خود با شعار «زن، زندگی، آزادی» منتشر کرد.

در ادامه بخش هایی از این فیلم را تماشا کنید.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi