4

جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ناب در «بخش سالن آرایش مردانه»

  • کد خبر : 141065
  • 05 اردیبهشت 1402 - 8:46
جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ناب در «بخش سالن آرایش مردانه»

دانستنی آنلاین:  دبیر نخستین جشنواره ناب  جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ناب در «بخش سالن آرایش مردانه» اعلام کرد. به گزارش  دانستنی آنلاین:حمید اکبری، با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره ناب «نشان انتخاب برتر» در بخش سالن آرایش مردانه بیان کرد؛ در هریک از ۲۲ منطقه شهر تهران قرار است یک سالن آرایش مردانه که براساس […]

دانستنی آنلایندبیر نخستین جشنواره ناب  جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ناب در «بخش سالن آرایش مردانه» اعلام کرد.

به گزارش  دانستنی آنلاین:حمید اکبری، با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره ناب «نشان انتخاب برتر» در بخش سالن آرایش مردانه بیان کرد؛ در هریک از ۲۲ منطقه شهر تهران قرار است یک سالن آرایش مردانه که براساس ارزیابی کمیته تخصصی داوران شناسایی شده اند، انتخاب و معرفی شوند.

دبیر بخش سالن آرایش مردانه نخستین جشنواره ناب در ادامه تشریح کرد؛ شاخص ها و ملاک های ارزیابی بیش از ۱۵ مورد می باشد که هر سالن آرایش مردانه که بیشترین شاخص قبولی را دارا باشد انتخاب و ۷ خدمت توسط دبیرخانه جشنواره به آن اعطا می‌شود.

اکبری در خصوص ۷ خدمت ارایه شده افزود؛ اولین هدف ما در این جشنواره که برای اولین بار توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد، توجه به ارتقای جایگاه صنفی است که متاسفانه به موضوعات اجتماعی، فرهنگی، هنری و مسئولیت اجتماعی صنوف توجه ای نشده است که ما درنظر داریم به طور ویژه ای به آنها بها بخشیم.

در این جشنواره پس از انتخاب سالن آرایش مردانه در هر منطقه، ابتدا گفتگوی تخصصی با متصدی آن صورت گرفته تا تاریخچه ای از فعالیت خود را بیان نماید، در ادامه گفتگوی وی در سایت، صفحات مجازی و کتاب جشنواره منتشر خواهد شد، همچنین ۷ رسانه حامی بخش خصوصی نیز گفتگو را منتشر خواهند کرد.

وی افزود؛ نشان انتخاب برتر نیز در مراسم ویژه ای به منتخبین اعطا خواهد شد.

این مسوول برگزاری جشنواره گفت؛ قرار است همه ساله جشنواره ناب برگزار شود که هم اینک شناسایی و مرحله انتخاب ۲۲ سالن آرایش مردانه درحال انجام است که تا پایان فصل بهار، منتخبین سال ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد و ۶ صنف دیگر نیز توسط دبیرخانه جشنواره برگزار و مسوول اطلاع رسانه هر صنف نیز دبیر بخش مربوطه خواهد بود‌.

اکبری در پایان افزود؛ بزودی از پوستر، سایت، صفحات مجازی، کتاب و نشان جشنواره نیز طی مراسم ویژه و جداگانه رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ ۷ رسانه بخش خصوصی، به عنوان حامیان ویژه رسانه ای در انعکاس و پوشش خبری، جشنواره ناب را همراهی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=141065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi