3

عیدانه پلیس راهور به شهروندان

  • کد خبر : 125363
  • 12 جولای 2022 - 11:34
عیدانه پلیس راهور به شهروندان

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور از تسهیلات جدید پلیس به شهروندان در طرح عیدانه خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس راهور اشاره و اظهار داشت: پلیس فراجا در حوزه مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و ارائه خدمات به […]

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور از تسهیلات جدید پلیس به شهروندان در طرح عیدانه خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس راهور اشاره و اظهار داشت: پلیس فراجا در حوزه مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و ارائه خدمات به شهروندان در حوزه صدور گواهینامه، نقل و انتقال ، تصادفات و …نقش دارد.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: در آستانه عید غدیر طرح عیدانه داریم؛ کسانی که تازه به جمع رانندگان اضافه شده و گواهینامه دریافت می کنند حداکثر ظرف ۷۲ ساعت مشروط بر درست بودن ادرس، گواهینامه خود را درب منزل دریافت می کنند.

عیدانه پلیس راهور به شهروندان

 

سردار هادیان فر گفت: ترخیص خودرو و موتور در طرح تقسیط بدون هیچ پیش پرداختی از جمله دیگر تسهیلات طرح عیدانه بوده و افراد می توانند با مراجعه به پلیس + ۱۰ از این طریق نسبت به ترخیص خودرو اقدام کنند.

وی گفت:به ماموران ابلاغ کردیم که توقیف خودروهای دارای جریمه بیش از ۳ میلیون تومان در این ایام صورت نگیرد به خصوص برای افرادی که با خانواده هستند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: آخرین عیدانه پلیس تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو به شرط درست بودن اطلاعات و آدرس است؛ همچنین افرادی که حکم مأموریت و مجوز سفر در ایام کرونا داشته اما جریمه شدند، می‌توانند با همراه داشتن مدارکی که قبلاً اعلام شده به کمیسیون ماده ۵ مراجعه و جریمه صادرشده را اصلاح و حذف کند.

وی افزود: روزانه بیش از ۴۰ هزار نقل و انتقال صورت می گیرد؛ قبلا عقب ماندگی در این بخش داشتیم که اصلاح شد و مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت کارت خودرو برای متقاضی ارسال شود.

عیدانه پلیس راهور به شهروندان

سردار هادیان فر ادامه داد: تلاش داریم در طول برنامه هفتم ۱۰ درصد سالانه میزان جانباختگان را کاهش دهیم و در نهایت در پایان برنامه ۵۰ درصد کاهش داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۵۱ میلیون دارنده انواع گواهینامه در کشور داریم، گفت: بخش زیادی از موتورسیکلت سواران گواهینامه ندارند و باید شرایطی ایجاد شود که گرفتن گواهینامه برای موتورسیکلت سواران آسان شود و شرایطی ایجاد شود که قیمت کاهش پیدا کند؛ همچنین یکی دیگر از موانع آیین نامه است و پیشنهاد دادیم اگر کسی برای یک گواهینامه آزمون داده است برای دریافت گواهینامه بعدی به ویژه موتور نیازی به آزمون آیین نامه نباشد.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: در خصوص ترددها با کاهش کرونا شاهد افزایش تردد ها هستیم و اوج سفرها را به واسطه تعطیلی یک روزه به ویژه اگر تعطیلاتی به پنج شنبه و جمعه نزدیک باشد شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور گفت: حجم ترددها ۲ میلیارد و ۱۳۱ میلیون در ۳ ماهه اول امسال ثبت شده و ۳۶ درصد سفرها افزایش پیدا کرده است؛ ۸۷ درصد سفرها مربوط به خودروهای سبک و ۱۳ درصد سفرها مربوط به خودروهای سنگین است و میانگین سرعت ۷۸ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی به نقاط حادثه‌خیز پرداخت و گفت: در بحث اصلاح نقاط حادثه خیز، وزارت راه کند عمل می‌کند و باید وزارت راه و وزارت کشور برنامه جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح دوربین‌های جاده‌ای داشته باشند چراکه ۴۰ درصد تصادفات در این نقاط رخ می دهد./فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi