3

علامت ویژه استاندارد صادراتی تصویب شد

  • کد خبر : 45027
  • 16 جولای 2019 - 23:37
علامت ویژه استاندارد صادراتی تصویب شد

دانستنی آنلاین: در اجرای بند ۱۱ مصوبه‌های یکصد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد، علامت استاندارد ویژه صادرات تصویب و پس از تأیید وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان ملی استاندارد ایران ابلاغ شد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ «نیره پیروزبخت» رئیس این سازمان با اعلام این خبر […]

دانستنی آنلاین: در اجرای بند ۱۱ مصوبه‌های یکصد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد، علامت استاندارد ویژه صادرات تصویب و پس از تأیید وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان ملی استاندارد ایران ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ «نیره پیروزبخت» رئیس این سازمان با اعلام این خبر افزود: اعضای کارگروه بند ۱۱ مصوبه‌های یکصد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد، علامت استاندارد ویژه صادراتی را برای تولید کالاهای صادراتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی یا استانداردهای مورد قبول سازمان ملی استاندارد ایران و قابل قبول کشور هدف یا مشخصات فنی مورد درخواست، طراحی کردند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: در داخل لوگوی استاندارد ایران عبارت «COC» و در زیر آن عبارتCertification Number Conformity With Only For Export (شماره گواهینامه مطابقت فقط با هدف صادرات) شده است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی این علامت در راستای کنترل کیفیت کالاهای صادراتی با هدف کاهش ماندگاری کالا در گمرکات انجام شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=45027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi