2

طرح جامع تفصیلی شهرقدس توسط استاندار تهران ابلاغ شد

  • کد خبر : 29523
  • 08 جولای 2018 - 9:07
طرح جامع تفصیلی شهرقدس توسط استاندار تهران ابلاغ شد

طرح جامع تفصیلی شهرقدس توسط استاندار تهران ابلاغ شد

مهندس مسعود مختاری شهردار قدس گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر طرح جامع تفصیلی شهر قدس پس از تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی و تایید استانداری تهران توسط محمدحسین مقیمی استاندار جهت اجرا برابر قوانین و مقررات به شهرداری شهر قدس ابلاغ شد.

وی افزود: طرح تفصیلی یکی از راهبردی‌ترین و مهمترین اقدامات در جهت توسعه و عمران محلی، ناحیه ای، منطقه ای و ملی به شمار می رود که در آن بسیاری از مشکلات مربوط به کاربری زمین ها و تراکم در سطح شهر مرتفع گردیده است.

شهردار قدس تصریح کرد: مستندات این طرح جامع شامل نقشه های وضع موجود شهر، کتابچه ضوابط و مقررات اجرایی، کتابچه گزارش مطالعات وضع موجود و طرح های پیشنهادی و همچنین آلبوم نقشه های پیشنهاد(مصوب) طرح تفصیلی از طرف استانداری به شهرداری ارسال و جهت اجرا به مناطق یک و دو شهرداری قدس ابلاغ شد.

مهندس مختاری یادآور شد: در طرح جامع تفصیلی شهر قدس تعریف کاربری ها در حوزه های مختلف از جمله ساخت وسازها، فضای سبز، عمرانی، خدماتی، حمل و نقل و سایر کاربری ها پیش بینی شده است.

شهردار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان شهر قدس می توانند جهت دریافت پروانه با مراجعه به واحدهای شهرسازی مناطق یک و دو شهرداری قدس درخواست کتبی خود را ارائه دهند که پس از طی مراحل قانونی و بررسی های لازم از سوی معاونت شهرسازی نسبت به صدور مجوز ساخت و ساز برای آنها اقدام خواهد شد.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi