2

شناسایی کلونی های فعال جانوران مضر شهری توسط شهرداری منطقه ۲۱

  • کد خبر : 32555
  • 10 اکتبر 2018 - 11:48
شناسایی کلونی های فعال جانوران مضر شهری توسط شهرداری منطقه ۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ از اقدامات اداره ساماندهی این معاونت در خصوص شناسایی کلونی های فعال جانوران مضر شهری توسط شهرداری منطقه ۲۱ خبر داد.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ از اقدامات اداره ساماندهی این معاونت در خصوص شناسایی کلونی های فعال جانوران مضر شهری توسط شهرداری منطقه ۲۱ در سطح ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان این خبر افزود: اقدامات ویژه اجرایی اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) در ۶ماهه نخست سال جاری با هدف شناسایی طعمه گذاری و انسداد منافذ و کلونی های فعال و جمع آوری لاشه جانوران موذی به صورت مستمر در سطح ورودی غربی پایتخت در اطراف مدارس، اماکن آموزشی و فرهنگی، مساجد، حسینیه ها و تکایا؛ از طریق “طعمه گذاری، لانه کوبی و انسداد منافذ” صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: به منظور افزایش اثربخشی کنترل و مبارزه با موش و کاهش جمعیت دیگر جانوران مضر شهری، همکاری های خوبی از طرف اداره ساماندهی با نواحی سه گانه و همچنین اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در خصوص مباحث آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان صورت گرفته تا در این زمینه فعال تر از گذشته اقدامات اثر بخشی انجام گیرد.

زابلی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی معابر مستعد کلونی موش در سطح نواحی سه گانه منطقه ۲۱ به ویژه در “شهرک های استقلال، فرهنگیان-آزادی، دانشگاه تهران” و نیز “خیابان های طالبی، طهماسبی، رجایی، دستغیب، مطهری و بهشتی” مورد بررسی دقیق گرفته و تاکنون تعداد۱۲۷ منفذ شناسایی و نسبت به طعمه گذاری و انسداد آنها اقدام شده است.

این خبر را نیز بخوانید: اجرای پنجاه عنوان ویژه برنامه سلامت محور توسط شهرداری منطقه۲۱

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi