4

شرکت پتروشیمی پردیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

  • کد خبر : 115937
  • 21 فوریه 2022 - 16:39
شرکت پتروشیمی پردیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

شرکت پتروشیمی پردیس موفق به دریافت تقدیرنامه یک ستاره دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. شرکت پتروشیمی پردیس؛ بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه به گزارش دانستنی انلاین، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیات داوران، شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه، با توجه […]

شرکت پتروشیمی پردیس موفق به دریافت تقدیرنامه یک ستاره دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

شرکت پتروشیمی پردیس؛ بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه

به گزارش دانستنی انلاین، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیات داوران، شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه، با توجه به عملکرد شفاف و تأثیرگذار خود در حوزه مالی و اقتصادی در اولین تجربه حضور در این رویداد ملی، موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره مدیریت مالی شد.

متن تقدیر نامه 

در متن این تقدیرنامه خطاب به دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس آمده است: کسب تقدیرنامه یک ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، گواهی بر تلاش های خستگی ناپذیر، از خودگذشتگی های بی وقفه، اقدامات دلیرانه و تصمیمات شجاعانه جنابعالی در عرصه مدیریت آن شرکت محترم می باشد. کسب این موفقیت ملی که برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات جنابعالی است را تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون حضرتعالی را خواستاریم.

دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران برگزار شد 

دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور سید‌شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسوولان کشوری، مدیران ارشد شرکت‌ها و استادان دانشگاهی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=115937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi