0

ساختمان های پایدار و انرژی های تجدید پذیر+ موشن گرافیک

  • کد خبر : 13008
  • 27 آوریل 2017 - 9:31
ساختمان های پایدار و انرژی های تجدید پذیر+ موشن گرافیک

اصطلاح پایداری برای نخستین بار در سال 1986 توسط كمیته جهانی گسترش محیط زیست مطرح شد و هرروز بر ابعاد و دامنه آن افزوده می شود ویژگی های ساختمان های پایدار و این موضوع که آیا ساخت این گونه ساختمان ها مقرون به صرفه هستند یا نه؟ در این پست مورد بررسی قرار می گیرد.

#ساختمان_پایدار #انرژیهای_تجدید_پذیر #موشن_گرافیک #بیشتر_بدانیم #دانستنی

اصطلاح پایداری برای نخستین بار در سال 1986 توسط كمیته جهانی گسترش محیط زیست تحت عنوان «رویارویی با نیازهای عصر حاضر بدون به مخاطره انداختن منابع نسل آینده برای مقابله با نیازهایشان» مطرح شد و هرروز بر ابعاد و دامنه آن افزوده می شود تا استراتژی های مناسبی پیش روی جهانیان قرار گیرد.

در این جهان، معماران نیز همسو با سایر دست اندرکاران در پی یافتن راهکارهای جدیدی برای تأمین زندگی مطلوب انسان بوده اند. بدیهی است که زندگی، کار، تفریح، استراحت و … همه و همه فعالیت هایی می باشند که در فضاهای طراحی شده توسط معماران صورت پذیرفته و از آنجا که نقاط ضعف و قوت یک ساختمان بر زیست بوم جهان تأثیر مستقیم خواهد داشت، وظیفه ای بس حساس در این خصوص بر عهده معماران می باشد. کاربرد مفاهیم پایداری و توسعه پایدار در معماری، مبحثی به نام «معماری پایدار» آغاز نموده كه مهم ترین سرفصل های آن با عنوان “معماری اكو تك”، “معماری و انرژی ـ معماری سبز” می باشد.

ویژگی های ساختمان های پایدار و این موضوع که آیا ساخت این گونه ساختمان ها مقرون به صرفه هستند یا نه؟ در این پست پایگاه دانستنی آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=13008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi