2

رییس جدید سازمان غذا و دارو منصوب شد

  • کد خبر : 131199
  • 08 نوامبر 2022 - 15:17
رییس جدید سازمان غذا و دارو منصوب شد

وزیر بهداشت طی حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد. به گزارش دانستنی آنلاین ،دکتر عین اللهی – وزیر بهداشت شب گذشته در حکمی دکتر سید حیدر محمدی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد و خبر آن در کانال تلگرامی وزارت […]

وزیر بهداشت طی حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

رییس سازمان غذا و دارو باز هم تغییر کرد

به گزارش دانستنی آنلاین ،دکتر عین اللهی – وزیر بهداشت شب گذشته در حکمی دکتر سید حیدر محمدی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد و خبر آن در کانال تلگرامی وزارت بهداشت منتشر شد.

این درحالیست که چهارم آبان ماه در پی استعفای دکتر بهرام دارایی رییس اسبق سازمان غذا و دارو، خبر تغییر ریاست این سازمان منتشر شد و وزیر بهداشت طی حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

در تاریخ ۱۲ آبان ماه نیز خبر تغییر مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در رسانه‌ها منتشر شد و محمود بیگلر طی حکمی دکتر سید ذوالفقار تقویان را به عنوان سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل منصوب کرد.

دکتر سیدحیدر محمدی، مدیرکلی اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و همچنین دبیری قرارگاه اصلاح سیاست‌های ارزی دارو در سازمان غذا و دارو را در کارنامه دارد./ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi