2

روز ملی تمیز کردن یخچال ! /دانستنی لوازم خانگی

  • کد خبر : 131771
  • 12 نوامبر 2022 - 15:13
روز ملی تمیز کردن یخچال ! /دانستنی لوازم خانگی

  تاریخچه روز ملی تمیز کردن یخچال ! به گزارش دانستنی آنلاین،  تکنولوژی جدید یعنی مشکلات جدید. از زمانی که اولین یخچال خانگی وارد بازار شد، مصرف کنندگان با یک چیز جدید مواجه شدند – تمیز کردن آن. از سال 1911 تا 1922، تا سال 1927 بود که جنرال الکتریک “مانیتور تاپ” را تولید کرد […]

 

تاریخچه روز ملی تمیز کردن یخچال !

به گزارش دانستنی آنلاین، 

تکنولوژی جدید یعنی مشکلات جدید. از زمانی که اولین یخچال خانگی وارد بازار شد، مصرف کنندگان با یک چیز جدید مواجه شدند – تمیز کردن آن.

از سال 1911 تا 1922، تا سال 1927 بود که جنرال الکتریک “مانیتور تاپ” را تولید کرد که اشاره ای به کشتی آهنین دوران جنگ داخلی، USS Monitor بود. این مدل به تنهایی بیش از یک میلیون دستگاه فروخته است.

در آمریکای پس از جنگ بود که واحدهای جعبه انجماد جداگانه ایجاد و علاوه بر یخچال معمولی مورد استفاده قرار گرفتند. و سپس، در دهه‌های 1970 و 80، پیشرفت‌های بیشتر به ایجاد مدل ترکیبی که معمولاً امروزه می‌بینیم کمک کرد.

صرف نظر از اینکه آنها در طول سال ها چه نوع یخچالی داشتند، همه وظیفه داشتند آن را تمیز کنند. چه پرتقال های کپک زده، موز قهوه ای یا شیری که فراموش کرده اید، تمیز کردن یخچال چیزی است که آمریکایی ها در قرن گذشته می توانند به آن مربوط باشند.

اما شاید برای شما سوال باشد که که روز ملی تمیز کردن یخچال چگونه شکل گرفت و تاریخچه آن چیست ؟ پس با دانستنی آنلاین همراه باشید تا با نحوه شکل گیری روز ملی تمیز کردن یخچال آشنا شوید.

روز ملی تمیز کردن یخچال چگونه شکل گرفت ؟

هیچ اطلاعات روشنی در مورد چگونگی شکل‌گیری روز پاک کردن یخچال وجود ندارد. باور عموم مردم این است که این روز توسط شرکت Whirlpool آغاز شد و بعداً در سراسر کشور محبوب شد.

اعتقاد بر این است که شرکت قصد داشت این روز را در سومین چهارشنبه هر ماه جشن بگیرند. کمی بعد Whirlpool هفته (یخچال خود را تمیز کنید) را جشن گرفت، اما تاریخ آن گیر کرده بود.

سخن پایانی

تمیز کردن یخچال کار زمان بری است و طبیعی است که مردم از این کار شانه خالی کنند. در نظر گرفتن یک روز برای تمیز کردن یخچال مفید است زیرا تمیز کردن روزانه را آسان می کند.

یخچال ها در خانواده مدرن ضروری هستند اما اغلب نادیده گرفته می شوند. آنها تمام مواد غذایی ما را ذخیره می کنند، و به همین دلیل ضروری است که به طور منظم تمیز شوند. اگر مواد غذایی در یخچال خراب شوند، میکروب ها می توانند پخش شوند و بر تمام مواد غذایی ذخیره شده دریخچال شما تاثیر بگذارند.

یخچالی که بیش از حد پر است نیز کارآمد نخواهد بود و برق بیشتری مصرف خواهد کرد. دور ریختن منظم غذاهایی که شروع به خراب شدن کرده اند یا قصد خوردن آن را ندارید، بسیار کارساز است. دورریز ها باید در حین وقوع پاکسازی شوند، و زمان بسیار خوبی برای بررسی مواردی است که در قسمت فریزر ذخیره کرده اید.

یک جلسه تمیز کردن فرصتی عالی برای بررسی میزان عملکرد یخچال شما و سنجش آن جهت نیازمند بودن به سرویس است. با روز ملی تمیز کردن یخچال ، این یک فرصت ارزشمند است تا مطمئن شوید که یخچال شما کاملا پاکیزه است !

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi