0

راجع به شرکت های دانش‌بنیان بیشتر بدانیم

  • کد خبر : 10515
  • 01 ژانویه 2017 - 11:01
راجع به شرکت های دانش‌بنیان  بیشتر بدانیم

به منظور استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای هیات علمی آن‌ها و تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان با شرایطی ایجاد می‌شوند که در این موشن گرافیک به صورت ساده ارائه می شود.

#شرکت_دانش_بنیان #بیشتر_بدانیم #دانستنی

به منظور استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای هیات علمی آن‌ها و تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور (بند الف ماده ۴۸ و ماده ۵۱ قانون برنامه چهارم) شرکت‌های دانش‌بنیان با شرایط زیر ایجاد می‌شوند:

شرکت دانش‌بنیان به شرکتی گفته می‌شود که از ۱ تا  ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به یک دانشگاه یا واحد پژوهشی و یا از ۵۱ تا ۱۰۰ درصد آن متعلق به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها یا واحدهای پژوهشی باشد. در صورتی که سهام دانشگاه کمتر از ۵۰ درصد باشد شرکت دانش‌بنیان خصوصی است و در غیر این صورت شرکت دانش بنیان دولتی است.

برای این نوع شرکت ها تسهیلاتی پیش بینی شده است که در موشن گرافیک زیر به صورت ساده در خصوص نحوه تأسیس و تسهیلات این شرکت ها مطالبی ارائه می شود.

هرچیز که راجع به دانش‌بنیان باید بدانیم

 

آپارات

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=10515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi