1

دیگر هیچ کالای رسوبی در کفش ملی نخواهد بود

  • کد خبر : 15305
  • 20 تیر 1396 - 8:25
دیگر هیچ کالای رسوبی در کفش ملی نخواهد بود

رییس هیات مدیره کفش ملی در جمع مدیران مناطق این مجموعه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر اظهار داشت: به زودی شاهد انجام یک اقدام بزرگ در کفش ملی خواهیم بود و آن جمع آوری کامل کالاهای رسوبی تا پایان شهریور ماه جاری است و دیگر هیچ کالای رسوبی در کفش ملی نخواهد بود .

رییس هیات مدیره کفش ملی در جمع مدیران مناطق این مجموعه با تأکید بر این که کارهای بزرگی برای بازسازی کفش ملی در حال انجام است گفت: برای نخستین بار در تاریخ کفش ملی هیأت مدیره رأسا اقدام به انبار گردانی کرده است و برای اولین بار جمع آوری کامل ضایعات صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی، محمد کارگر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر اظهار داشت: به زودی شاهد انجام یک اقدام بزرگ دیگر در کفش ملی خواهیم بود و آن جمع آوری کامل کالاهای رسوبی تا پایان شهریور ماه جاری است و دیگر هیچ کالای رسوبی در کفش ملی نخواهد بود .

رییس هیأت مدیره کفش ملی اظهار داشت: به شما این اطمینان را می دهم که از این به بعد هیچ کالای رسوبی با قدمت بیشتر از یک سال در فروشگاه ها و انبارها نخواهد ماند و محصولی که بیش از یک سال فروش نرفت باید از چرخه خارج شود.

میراث دار ۴۰ میلیارد تومان بدهی سنواتی بوده ایم
کارگر در پایان با تأکید بر این که اکنون دیگر در کفش ملی بدهی گذشته را نداریم گفت: روزی که هدایت سکان کفش ملی به ما سپرده شد میراث دار ۴۰ میلیارد تومان بدهی سنواتی بودیم اما اکنون بدهی ها تنها به آن دسته از پیمانکارانی است که محصولات بی کیفیت را در سالهای گذشته  به کفش ملی داده اند.

منبع: گروه صنعتی کفش ملی

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi