3

دغدغه معلولین در هیچ جایی شنیده نمی شود

  • کد خبر : 78110
  • 09 ژانویه 2021 - 18:48
دغدغه معلولین در هیچ جایی شنیده نمی شود

دانستنی آنلاین: معلولیت، محدودیت نیست و یکی از ساکنین منطقه ۲۱ شهرداری پایتخت در دومین نشست تخصصی فرآیند اجتماعی شدن این موضوع را با مسئولین حاضر مطرح نمود. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در جلسه دومین نشست تخصصی فرآیند اجتماعی شدن منطقه ۲۱ شهرداری تهران که با حضور دکتر زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه […]

دانستنی آنلاین: معلولیت، محدودیت نیست و یکی از ساکنین منطقه ۲۱ شهرداری پایتخت در دومین نشست تخصصی فرآیند اجتماعی شدن این موضوع را با مسئولین حاضر مطرح نمود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در جلسه دومین نشست تخصصی فرآیند اجتماعی شدن منطقه ۲۱ شهرداری تهران که با حضور دکتر زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، یکی از حاضرین در جلسه که به عنوان مهمان حضور داشت و از ساکنین منطقه با سابقه قهرمانی در عرصه معلولین است، سخنان تامل برانگیزی را در این زمینه مطرح نمود.

وی گفت: دغدغه معلولین هیچ جا شنیده نمی شود و به آن بها نمی دهند. نه تنها در این منطقه بلکه تنها جایی که برای معلولین مناسب سازی شده است، فدراسیون جانبازان و معلولین است. نخستین بار که این موضوع را با  جناب مهندس بیگی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه مطرح کردم، ایشان خواستار بیان مشکلات شدند و من گفتم در بستر مناسب سازی اقدامی انجام نشده است. نه در پارک و نه در ادارات و نه در هیچ جای دیگری متاسقانه اقدامی برای معلولین انجام نشده است و حتی در جایی که تابلوی پارک خودرو برای معلولین زده شده است نیز توسط دیگران خودرو پارک می شود.

احمدزاده ادامه داد: به نظر من باید از معلولین در بخش های مختلف استفاده شود. چراکه نیاز معلولین باید توسط اشخاصی از جنس خودشان شناخته شده و جایگاهی برای معلولین باید برای مثال در همین شهرداری در نظر گرفته شود.

سپس دکتر نژادبهرام از حضور مشاوران در حوزه های مختلف شهرداری تهران همچون امور بانوان و خدمات شهری برای جامعه معلولین سخن گفتند و از شهردار منطقه خواستند تا یک مشاور برای امور معلولین نیز در نطر گرفته شود تا مشکلات و مناسب سازی امور این قشر مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در جامعه ما معلولین بسیاری حضور دارند که در عرصه های گوناگون مشغول زندگی و کسب موفقیت های فراوان هستند و نیاز است که با بررسی و نگاه وبژه مسئولین به مناسب سازی امور این عزیزان رسیدگی دقیق و کافی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=78110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi