6

دستگیری 3 سارق زورگیر در محور اتوبان “امام رضا (ع)

  • کد خبر : 125421
  • 12 جولای 2022 - 15:07
دستگیری 3 سارق زورگیر  در محور اتوبان “امام رضا (ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 سارق زورگیر محور اتوبان “امام رضا (ع)” که با پوشش تصادف ساختگی از شهروندان زورگیری می کردند خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” اظهار داشت: حسب اطلاعات واصله مبنی بر اینکه سارقانی با ایجاد تصادف صوری و متوقف کردن خودرو شهروندان در مکانی خلوت کنار […]

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 سارق زورگیر محور اتوبان “امام رضا (ع)” که با پوشش تصادف ساختگی از شهروندان زورگیری می کردند خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” اظهار داشت: حسب اطلاعات واصله مبنی بر اینکه سارقانی با ایجاد تصادف صوری و متوقف کردن خودرو شهروندان در مکانی خلوت کنار اتوبان “امام رضا (ع)” از آنها زورگیری می کنند که سریعا موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر قرار گرفت.

دستگیری 3 سارق زورگیر محور اتوبان "امام رضا (ع)

وی افزود: ماموران کلانتری با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شیوه های نوین هویت و مخفیگاه 3 سارق را شناسایی می کنند که روز گذشته پس از انجام هماهنگی های  قضائی ، به محل اعزام و در عملیاتی مقتدرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به 3 فقره سرقت در پوشش تصادف ساختگی در محور اتوبان ” امام رضا (ع)” معترف شدند که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از تکمیل پرونده ، پایان تحقیقات با دستور قضائی روانه زندان شدند.

/رکنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi