2
تهیه کننده با اعلام جزییات مراسم تشییع

درگذشت جلیل فتوحی‌نیا برای سریال «سلمان فارسی» بسیار دشوار است

  • کد خبر : 137297
  • 01 دی 1401 - 7:39
درگذشت جلیل فتوحی‌نیا برای سریال «سلمان فارسی» بسیار دشوار است

به گزارش دانستنی آنلاین حسین طاهری تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» درباره درگذشت جلیل فتوحی نیا که یکی از طراحان صحنه این مجموعه تاریخی بود بیان کرد: فتوحی نیا مردی جدی و با پشتکار بود؛ او به رغم بیماری، با تمام وجود در خدمت پروژه بود و به عنوان یکی از طراحان صحنه، همکاری سازنده […]

به گزارش دانستنی آنلاین حسین طاهری تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» درباره درگذشت جلیل فتوحی نیا که یکی از طراحان صحنه این مجموعه تاریخی بود بیان کرد: فتوحی نیا مردی جدی و با پشتکار بود؛ او به رغم بیماری، با تمام وجود در خدمت پروژه بود و به عنوان یکی از طراحان صحنه، همکاری سازنده و خلاقانه‌ای با گروه هنری سریال «سلمان فارسی» داشت. این هنرمند با تلاش و ایده‌های خود نقش چشمگیری در پرداخت جزئیات سریال ایفا کرد.

طاهری با اعلام پایان فیلمبرداری این سریال در کشور ارمنستان، از بازگشت عوامل این مجموعه به کشور خبر داد و گفت: همکاران جناب آقای فتوحی نیا در پروژه «سلمان فارسی»، با قلوبی آکنده از اندوه در مراسم تشییع پیکر او حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم فتوحی نیا، امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) در تهران انجام می شود، یادآور شد: مراسم یادبود او نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه (دوم دی ماه) در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش دانستنی آنلاین ، جلیل فتوحی‌نیا طراح صحنه و لباس سینما و سریال‌های تلویزیونی در سن ۵۲ سالگی بر اثر بیماری درگذشت./ایسنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi