7

درخواست مدیرعامل سازه گستر از قطعه‌سازان برای همکاری در ساخت ماسک

  • کد خبر : 68627
  • 09 مارس 2020 - 16:04
درخواست مدیرعامل سازه گستر از قطعه‌سازان برای همکاری در ساخت ماسک

دانستنی آنلاین: مدیرعامل سازه گستر سایپا در نامه ای به تمامی مدیران شرکت های قطعه ساز درخواست کرد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ساخت ماسک های بهداشتی-تنفسی همکاری کنند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، شرکت سازه گستر سایپا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در راستای عمل مسئولیت های اجتماعی خود […]

دانستنی آنلاین: مدیرعامل سازه گستر سایپا در نامه ای به تمامی مدیران شرکت های قطعه ساز درخواست کرد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ساخت ماسک های بهداشتی-تنفسی همکاری کنند.

علیرضا وظیفه مدیر عامل سازه گستر

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، شرکت سازه گستر سایپا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در راستای عمل مسئولیت های اجتماعی خود اقداماتی را هدف گذاری کرده است. در همین رابطه مدیرعامل سازه گستر ضمن اعلام آمادگی خود در خرید ماسک، در نامه ای به تمامی مدیران شرکت های قطعه ساز درخواست کرد در صورت توان اقدام به تولید انواع ماسک نمایند.

نامه مدیرعامل سازه گستر به قطعه سازان

در اين فراخوان كه به امضاي عليرضا وظيفه مديرعامل شركت سازه گستر و تأیید مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منتشر شده، آمده است:

«با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز جامعه به ماسک های تنفسی و در راستای ریشه کن کردن این ویروس با خرد جمعی هموطنان عزیز، از تمامی سازندگان محترم که تمایل به همکاری در زمینه تقویت مسئولیت های اجتماعی دارند، درخواست می گردد در صورت توان ساخت انواع ماسک های بهداشتی-تنفسی و همچنین ماسک های فیلتردار (N95)  و کربن دار آمادگی خود را اعلام نمایند تا در اسرع وقت بخشی از نیاز جامعه به این وسیله مرتفع گردد.

شایان ذکر است شرکت سازه گستر سایپا آمادگی کامل دارد تا با عقد قرارداد و خرید ماسک های مذکور بخشی از دین خود را به جامعه ایرانی ادا کند.

با سپاس

علیرضا وظیفه

مدیرعامل سازه گستر سایپا»

دانستنی آنلاین

از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می شود با شرکت در پویش بازتاب اقدامات فردی و سازمانی بر پایه مسئولیت اجتماعی اقدامات خود را جهت انتشار در پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین ارسال نمایند. پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند تا اقدامات ماثر  سازمان ها و نهاد و شرکت های مختلف را بازنشر دهد و به اطلاع عموم برساند تا این اقدامات هم الگویی باشد برای دیگر سازمان ها و هم بازتابی باشد از همبستگی ملی برای گذر از این بحران اجتماعی.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi