6

دانستنی های درباره تمیز کردن کمد لباس

  • کد خبر : 92201
  • 10 آگوست 2021 - 21:28
دانستنی های درباره تمیز کردن کمد لباس

دانستنی آنلاین: تمیز کردن کمد لباس می‌تواند یکی از کسالت‌آورترین کارها باشد. خوشبختانه یک راه وجود دارد که باعث می‌شود این فعالیت شادی بیشتری را در زندگی شما به ارمغان بیاورد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در اطراف هر فرد یک هاله وجود دارد که آن فرد از خودش ساتع می‌کند و می‌تواند با آن […]

دانستنی آنلاین: تمیز کردن کمد لباس می‌تواند یکی از کسالت‌آورترین کارها باشد. خوشبختانه یک راه وجود دارد که باعث می‌شود این فعالیت شادی بیشتری را در زندگی شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در اطراف هر فرد یک هاله وجود دارد که آن فرد از خودش ساتع می‌کند و می‌تواند با آن افراد اطراف خود را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ‌ها به طور آگاهانه و یا ناخودآگاه بر ما تأثیر می‌گذارند. وقتی افراد برخی رنگ‌های خاص را اصلا استفاده نمی‌کنند و به آنها تمایلی ندارند، معمولا به این معنی است که آن رنگ‌ها دارای چیزی هستند که با آن انرژی در زندگی آنها مطابقت دارد. به عنوان مثال اگر نمی‌توانید منظرهای با رنگ نارنجی را تحمل کنید، ممکن است در تلاش باشید تا از نقطه امن خود خارج شوید یا ممکن است در زندگی یا شغل عاشقانه خود ریسک کنید.

بسته به ماهیت و انرژی شما، سبک‌هایی وجود دارند که همیشه بیشتر از دیگران برای شما مناسب خواهند بود. با این حال این امر فوقالعاده شخصی است. همه ما سبک مخصوص خود را داریم و درست مانند اثر انگشت، هاله شما هرگز دقیقا مشابه دیگران نخواهد بود و در فصول مختلف نیز یکسان نخواهد بود.

۱. روی چیزی که دوست دارید تمرکز کنید

پیشنهاد می کنیم چند دست لباس خود را که دوست دارید از کمد بیرون بیاورید. خواه داستان خاصی پشت سرشان باشد یا اینکه به رنگ آن علاقه دارید، آنها را انتخاب کرده و کنار بگذارید. در مرحله بعد مطمئن شوید که آنها با چک لیست مطابقت دارند: آنها هنوز هم مناسب پوشیدن هستند، کهنه نشده اند و لباسهایی هستند که می‌توانید آنها را به صورت چرخشی بپوشید.

۲. به رنگهای خاص دقت کنید

ما به دلایل مختلفی به سمت سبک‌ها و رنگ‌های خاصی کشیده می‌شویم. رنگ‌ها را می‌توان از نظر دارویی استفاده کرد. رنگ ابزاری قدرتمند است که در اطراف ما مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانیم با آن چیزهای مختلف زندگی را انتخاب کنیم. برخی رنگ‌های خاص وجود دارند که برای همه مناسب هستند. آن رنگ‌ها را در دسترس خود قرار دهید. رنگ‌هایی با توناژ آبی، سبز و زرد واقعا برای روحیه عالی هستند. رنگ آبی سیستم عصبی را آرام می‌کند، رنگ سبز ما را به یاد طبیعت می‌اندازد و ما را ترغیب می‌کند که کمی نظافت انجام دهیم و رنگ زرد به ما یادآوری می‌کند که هنوز هم امید وجود دارد و مقدار کمی ویتامین D به بدن ما می‌دهد.

۳. لباس‌های تکراری نپوشید و آنها را بصورت چرخشی جایگزین کنید

همچنین پیشنهاد می‌شود لباس‌های مورد علاقه خود را به صورت فصلی تغییر دهید. این بدان معناست که اگر لباس مورد علاقه خود را در تابستان گذشته پوشیده‌اید، آن را برای حداقل یک یا دو فصل بعدی بسته بندی کنید و استفاده نکنید تا دفعه بعد که آن را می‌پوشید احساس تازگی و طراوت داشته باشد. این یک راه ساده برای لذت بردن از لباس پوشیدن است. علاوه بر این پیشنهاد میشود که از قبل لباس‌هایی را که دوست دارید با یکدیگر بپوشید را در کمد در کنار هم قرار دهید تا به شما در حذف گزینه‌های اضافی کمک کند. کمی وقت بگذارید تا حداقل ۵ تا ۱۰ لباس اضافه خود را در ابتدای فصل جمع کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما برای ماه‌های آینده می‌شود.

۴. روحیات خود را بشناسید

آنچه ما از نظر زیبایی به سوی آن کشیده میشویم بسیار مهم است و در واقع میتواند چیزهای زیادی در مورد خودمان به ما نشان دهد. بسته به انرژی یا هاله‌ای که در آن لحظه دارید ممکن است به سبک‌ها یا اشکال خاصی کشیده شوید. اگر هاله شما سبز است، ممکن است به دنبال اهداف جدید، رشد و سازماندهی باشید. وقتی این انرژی در اطراف ما باشد، ما احتمالا به دنبال یک بلوز زیبا و یک شلوار خوب هستیم. یا اگر احساس سرکشی و بی حسی می‌کنیم، ممکن است به سمت چاپ‌های انتزاعی و بیانیه های جسورانه حرکت کنیم. وقتی سبک‌هایی را که دوست دارید بپوشید و چیزهای مشترک آنها را تشخیص دهید، می‌توانید با نوع هاله‌ای که دارید بیشتر آشنا شوید، بنابراین خودتان را دقیق بررسی کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=92201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi