6

دانستنی سلامتی / پاکسازی ریه از عفونت با این میوه پاییزی

  • کد خبر : 132591
  • 19 نوامبر 2022 - 10:17
دانستنی سلامتی / پاکسازی ریه از عفونت با این میوه پاییزی

یکی از موهبت های فصل پاییز وجود میوه‌های سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای بدن است. زالزالک این میوه پاییزی هم مانند سایر میوه‌های این فصل دارای خواص گوناگون دارویی است. به گزارش دانستنی آنلاین، زالزالک غنی از ویتامین B، C، کلسیم و آهن است. علاوه بر این مصرف زالزالک می‌تواند یک درمان خانگی […]

یکی از موهبت های فصل پاییز وجود میوه‌های سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای بدن است. زالزالک این میوه پاییزی هم مانند سایر میوه‌های این فصل دارای خواص گوناگون دارویی است.

زالزالک
به گزارش دانستنی آنلاین، زالزالک غنی از ویتامین B، C، کلسیم و آهن است. علاوه بر این مصرف زالزالک می‌تواند یک درمان خانگی و طبیعی برای از بین بردن بسیاری از عفونت‌ها به‌خصوص بیماری‌های ریوی باشد.

شما می‌توانید از زالزالک برای تهیه یک چای میوه‌ای عالی هم استفاده کنید. این چای خاصیت دارویی دارد و در درمان بسیاری از بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای تهیه چای زالزالک می‌توانید روی مقداری از این میوه به صورت تازه یا خشک آب جوش بریزید و بعد از اینکه رنگ آب زرد و پررنگ شد آن را بنوشید. به دلیل طعم خاص و احتمالا کمی هم تلخی می‌توانید چای زالزالک را همراه با مقداری عسل میل کنید. / همشهری آنلاین

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=132591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi