1

دانستنی سلامتی / دمنوش جادویی برای خانم ها

  • کد خبر : 131547
  • 10 نوامبر 2022 - 12:35
دانستنی سلامتی / دمنوش جادویی برای خانم ها

گل محمدی یا گل سرخ نام یکی از انواع گل رز است. این گیاه علاوه بر عطر خوب و ظاهر بسیار زیبایی که دارد دارای خواص دارویی نیز هست. به گزارش دانستنی آنلاین، خواص دارویی رز سال‌ها است که شناخته شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد ابوعلی سینا برای اولین بار از گل سرخ، […]

گل محمدی یا گل سرخ نام یکی از انواع گل رز است. این گیاه علاوه بر عطر خوب و ظاهر بسیار زیبایی که دارد دارای خواص دارویی نیز هست.

دمنوش گل محمدی

به گزارش دانستنی آنلاین، خواص دارویی رز سال‌ها است که شناخته شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد ابوعلی سینا برای اولین بار از گل سرخ، گلاب گرفت و از خواص درمانی آن بهره برد.

ازجمله خواص گل محمدی برای زنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص گل محمدی برای قاعدگی

از خواص گل محمدی این است که می‌تواند موجب کاهش علائم قاعدگی از جمله درد، نفخ و گرفتگی‌های دردناک می‌شود. مصرف و نوشیدن چای گل محمدی می‌تواند موجب تنظیم قاعدگی شده و بهبود خلق و خو شود.

کاهش علائم یائسگی

یائسگی
کاهش علائم یائسگی از جمله گرگرفتگی از جمله خواص گل محمدی و خواص دمنوش گل محمدی است. شما می‌توانید با مصرف دمنوش گل محمدی از علائم سخت و دشوار یائسگی بکاهید.

مفید در بارداری

بارداری
چای گل محمدی با داشتن مقادیر بالای ویتامین C  می‌تواند برای خانم‌های باردار مفید باشد زیرا موجب تقویت سیستم ایمنی خانوم‌های باردار می‌شود. ویتامین C از ویتامین‌های ضروری برای رشد جنین است و موجب جذب بهتر آهن و کلسیم می‌شود. چای گل محمدی با داشتن منگنز، پتاسیم، کلسیم، ویتامین‌ E، ویتامین B، سلنیم و منیزیم موجب تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین می‌شود. / غفاری دایت

.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi