8
در راستای مسئولیت اجتماعی انجام شد

حمایت اتاق بازرگانی شیراز از کودکان سرطانی

  • کد خبر : 143213
  • 07 ژوئن 2023 - 12:25
حمایت اتاق بازرگانی شیراز از کودکان سرطانی

دانستنی آنلاین: اتاق بازرگانی فارس با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در مراسم آغاز بکار موسسه خیریه محک در استان به عنوان خیر به یاری کودکان سرطانی شتافت. به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از  رسانه مسئولیت اجتماعی؛ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و دارای بیماری های خاص و خانواده‌های آنها، کمک شایانی به […]

دانستنی آنلاین: اتاق بازرگانی فارس با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در مراسم آغاز بکار موسسه خیریه محک در استان به عنوان خیر به یاری کودکان سرطانی شتافت.

به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از  رسانه مسئولیت اجتماعی؛ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و دارای بیماری های خاص و خانواده‌های آنها، کمک شایانی به بهبود و بهتر شدن شرایط روحی و جسمی این کودکان می‌کند.

بدون شک بهبودی کودکان مبتلا به سرطان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نیکوکاران این سرزمین در سال‌های اخیر است؛ دستاوردی که در قالب راه‌اندازی موسسات خیریه در استان‌های مختلف محقق شده است.

شیراز قطب درمانی کشور

یکی از این مؤسسات که در طی این سال‌ها گام‌های مؤثری در مسیر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برداشته، مؤسسه خیریه محک است. این موسسه در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در تلاش برای جلب مشارکت به منظور حمایت از این کودکان است.

شیراز سال‌ها به عنوان یک قطب درمانی در کشورمان به ویژه برای استان‎‌های همجوارش خدمات درمانی ارایه کرده و هم به لحاظ وسعت و مختصات جغرافیایی و به خاطر دانش پزشکی و پوشش خدمات درمانی، میزبانی ممتاز برای موسسه خیریه محک است.

اکنون شیراز میزبان محک است تا با قلبِ مهربان نیکوکارانِ همراهش، غبار غم را از نگاه پدران و مادران چشم انتظاری که نگران درمان فرزندشان هستند بزداید.

در حقیقت بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز به یک سوم کل کودکان سرطانی کشور خدمات درمانی ارایه می‌دهد که این بیمارستان تحت پوشش موسسه محک قرار دارد.

موسسه خیریه محک شعبه شیراز ضمن تحت پوشش قرار دادن کودکان سرطانی این استان، در زمینه پذیره نویسی سلول های بنیادی خون ساز نیز فعال است که علاقه مندان به مشارکت در طرح های این موسسه می توانند به شعبه استان فارس آن در شهر شیراز مراجعه کنند.

نصب دستگاه خودپرداز جلب مشارکت های مردمی

در پی افتتاح دفتر مؤسسه خیریه محک در شهر شیراز، اتاق بازرگانی فارس با نصب دستگاه “خودپرداز جلب مشارکت های مردمی” اقدام به جلب مشارکت خیرخواهانه اعضای خود برای کمک و تامین هزینه دارو و درمان کودکان بیمار سرطانی کرده است.

رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: شهر شیراز به دلیل برخورداری از پزشکان حرفه ای، نیروی انسانی متخصص و مراکز درمانی مجهز به عنوان قطب درمان کشور به استان ها و کشورهای مختلف خدمات درمانی ارایه می کند که امیدواریم با راه اندازی شعبه این موسسه در هر استان شاهد حمایت مردم خود استان از یکدیگر باشیم.

محمد صادق حمیدیان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کودکان مبتلا به بیماری سرطان افزود: اعضای اتاق بازرگانی فارس در شرایط مختلف اقدام به کمک به مردم کشورمان کرده است که امید داریم با حضور فعال و نیکوکارانه خود کمک کنند تا کودکان مبتلا به سرطان استان بتوانند با مشکلات کمتری مسیر مبارزه با این بیماری سخت را طی کنند.

وی ضمن ادای احترام به جامعه نیکوکاری استان فارس و به ویژه خیران و نیکوکاران از جامعه اقتصادی استان که همواره در تمام دوران ها با اقدامات مناسب خود پیشگاه کارهای خیرخواهانه و ماندگار در کل کشور بوده اند، اظهارکرد: بنگاه های اقتصادی باید به مقوله مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند زیرا این نگاه تکمیل کننده نگاه اقتصادی حاکم آنها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=143213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi