3

جشن حافظان حجاب در منطقه ۱۹ تهران

  • کد خبر : 42745
  • 06 جولای 2019 - 12:56
جشن حافظان حجاب در منطقه ۱۹ تهران

دانستنی آنلاین / محمود کیانی: همایش جشن حافظان حجاب و روز دختر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) توسط هیئت ولایت عشق خادمین  منطقه ۱۹تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ در دهه با فضیلت کرامت مراسم بزرگ جشن حافظان حجاب با حضور دختران منطقه ۱۹ تهران بزای تقدیر از فلسفه حجاب […]

دانستنی آنلاین / محمود کیانی: همایش جشن حافظان حجاب و روز دختر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) توسط هیئت ولایت عشق خادمین  منطقه ۱۹تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ در دهه با فضیلت کرامت مراسم بزرگ جشن حافظان حجاب با حضور دختران منطقه ۱۹ تهران بزای تقدیر از فلسفه حجاب و عفاف برگزار شد.

این برنامه با حضور مسئولین کشوری و لشگری و خانواده معظم شهدای مدافع حرم منطقه در راستای بزرگداشت مقام والای دختران برای احترام به ارزش های اسلامی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی آغاز شد.

در ادامه همایش اشتری٬ مسئول هیئت ولایت عشق در گزارشی کوتاه اقدام به بیان تاریخچه و اهداف برگزاری این همایش که چهارمین سال خود را پشت سر گذاشته است، کرد و فعالیتهایی که در کنار فضای حاکم بر جامعه مانند فضای مجازی، برای تحقق این ارزشها صورت گرفته است برشمرد.

در این مراسم پرچم متبرک شده به ضریح مطهر حضرت ثامن الحجج به همراه تبرک اهدایی آستان قدس رضوی در بین حاضران  گردانده شد.

در پایان این مراسم از خادمین هیئت ولایت عشق  و خانواده معظم شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم منطقه و ۲۷۰ نفر از دختران برگزیده محجبه تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=42745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi