0

تکرار موفقیت ایکس 22 در نسخه جدید

  • کد خبر : 28922
  • 06 تیر 1397 - 9:26
تکرار موفقیت ایکس 22 در نسخه جدید

تکرار موفقیت ایکس 22 در نسخه جدید

با حضور جمعی از خبرنگاران و کارشناسان حوزه خودرویی، خودرو ایکس22 مجهز به سیستم پایداری یا همان ESP در پیست کارتینگ آزادی مورد آزمایش فنی قرار گرفت تا مجددا شایستگی ایکس22 با طراز بالاتری تایید شده باشد.
تکرار موفقیت ایکس 22 در نسخه جدید

اخیرا شرکت مدیران خودرو نسخه کامل تری از خودرو ایکس22 مجهز به سیستم پایداری یا همان ESP را به بازار خودرویی عرضه کرده است و برای اطلاع رسانی و نشان دادن تفاوت ایجاد شده نسبت به نسخه های قبلی این مهم را در کارتینگ آزادی به بوته آزمایش گذاشت. این تست فنی که در فضایی دوستانه و با همراهی تعدادی از کارشناسان حوزه خودرویی، خبرنگاران و تعدادی از مشتریان در کارتینگ آزادی برگزار شد تا سیستم ESP بکار گرفته شده در این کراس‌اور خوش ترکیب بچالش کشیده شود. هوای نیمه بارانی شرایط را برای تست این موضوع مهیا تر کرد چرا که لغزندگی جاده یکی از شاخص های مهم در انحراف خودرو است و حال این ایکس22 بود که می‌باید از قابلیت جدید خود نهایت استفاده را می‌کرد تا شایستگی خود را یکبار دیگر اثبات کند. هر یک از خبرنگاران یک‌ به یک رانندگی با ایکس 22 را آغاز کردند تا با روش‌های منحصر به خودشان سعی در انحراف کردن خودرو بکار گیرند، اما نتیجه برای آنها شگفت‌آور بود. پیچ‌های تند و در عین حال لغزنده ایکس22 نتواست سیستم پایداری الکترونیک ایکس22 را مغلوب کند و در نهایت ESP با ورود به موقع در مدار کنترل خودرو، چسبندگی و ایمنی در سرعت های بالا و در عین حال در مسیر های لغزنده را به نمایش گذاشت تا نمره قبولی را از آزمون سخت خبرنگاران دریافت کرده باشد. ایکس22 با مجهز شدن به این سیستم جزو اولین خودرو های تولید شده در داخل است که در مسیر خودرو های دارای استاندارد های مصوب 85 گانه سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفته است.

در حالی که بازار خودرویی کشور در گیر کشمکش های ماندن یا رفتن برندهای نو پا و تازه وارد در ماه های گذشته به ایران است و مشتریان محدود خود را در موجی از نگرانی تامین قطعات و پشتیانی خدمات به حال خود رها کرده‌اند، شرکت مدیران خودرو با برنامه ایی مدون در حال عرضه نسخه های فنی کامل‌تری از محصولات مختلف خود در موضوعات ایمنی و آپشن های عرضه شده است تا خاطر مشتریانش را از هر حیث راحت کرده باشد.

منبع: شرکت مدیران خودرو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi