6

تقدیر نمایشگاه خودرویی تهران از گروه صنعتی ماموت

  • کد خبر : 20917
  • 05 دی 1396 - 9:26
تقدیر نمایشگاه خودرویی تهران از گروه صنعتی ماموت

تقدیر نمایشگاه خودرویی تهران از گروه صنعتی ماموت

صنعت خودرو یکی از مهم ترین شاخه های اقتصاد است و این مسئله سبب شده تا یکی از شاخصه های توسعه یافتگی نیز باشد. از سوی دیگر ارتباط و وابستگی شئون مختلف زندگی به انواع خودروهای سبک و سنگین موجب شده تا رویدادهای این حوزه از اهمیت و جذابیت خاصی برخوردار باشد.

نمایشگاه خودرویی تهران نیز یکی از رویدادهای اثرگذار در ایران است. در این فرصت که خودروسازان، قطعه سازان و دیگر تولیدکنندگان مرتبط با این صنعت توانمندی و محصولات خود را عرضه می کنند، حضور مجموعه گروه صنعتی ماموت بسیار چشمگیر بود.

این مجموعه توسط شرکت های تابعه خود به عرضه تولیداتی همچون خودروی سواری، خودروی سنگین، انواع کشنده، ساندویچ پنل و … می کند. ماموت خودرو به مدیرعاملی فرزاد فردوس نمایندگی فولکس واگن و ماموت دیزل نمایندگی اسکانیا را دارا هستند. مجتمع صنعتی ماموت هم انواع کشنده، کانکس و دیگر محصولات صنعتی را تولید می کند. مایان گوگل نیز نماینده فوسو در ایران است.

ماموت خودرو در نمایشگاه امسال یکی از قویترین نسخه های خودروی فولکس واگن تیگوان را رونمایی کرد. خودرویی که نسل اولش هیچ گاه به ایران ورود پیدا نکرد اما نسل دوم آن که در سال 2016 رونمایی شد در نمایشگاه خودروی امسال تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

برای حضور تیگوان باید منتظر باز شدن ثبت سفارش ماند با این وجود ماموت خودرو از متقاضیان و علاقمندان به این خودروی آلمانی ثبت نام کرد تا پس از ورود به ایران به آنها اطلاع داده شود. تیگوان یک رقیب قدر برای دیگر همتایان آلمانی و ژاپنی خود است و قطعا در صورت ثبت سفارش و ورود به ایران توقعات خریداران خود را پاسخ می دهد. ماموت دیزل نیز با نمایش انواع کشنده های خود حضوری فعال در این دوره نمایشگاه رقم زد.

حضور چشمگیر و قدرتمند مجموعه صنعتی ماموت در دومین نمایشگاه خودروی تهران، دریافت لوح تقدیر و تندیس را برای آن مجموعه به ارمغان آورد و در پایان نمایشگاه طی قدردانی از غرفه های فعال، از مدیریت ماموت خودرو قدردانی شد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=20917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi